LCHF
helen306: Jag vet slaggprodukter i artärerna? Ska verkligen ha ett snack med läkarna om detta och fundera på vad min vän menade eller funderar på egentligen..
Jag står fast vid att lchf kosten är bra, den passar för mig och att mina muskler bryts inte ner- bUllshit! Varför ska den göra det? Skillnad som du skrev att jag sätter kroppen på svältdiet men det gör jag inte. Och jag har energi konstant (tillskillnad från förut) tror faktiskt jag åt sämre innan. För mitt leverne var tröttare osv..ändå åt jag nyttigt, men jag åt för lite fett.
Skrev till henne att jag går inte på ketosen precis..jag äter denna kost för att slippa ha problem med min ulcerös. Därför jag bytt bort stärkelserika produkter.
jag af: Ska nu googla på Stefan Rössner, och se vad han säger. Tycker detta är intressant faktiskt. Men som sagt de fölesta börjar inse att storakolhydraterna+fett ihop ökar risker för atersklersos...men det säger ju sig självt.. ja tror på de naturliga... en barkbit+köttbit o en kvist salladsblad liksom ;) Inte 5dl pasta som är påhittat sen konstgjorda korvar klick ketschup och lite gurka. haha