LCHF
Varför ska man vara försiktig med ölkorv? De innehåller ju bara 1g kh/100g och man äter ju inte så mycket åt gången.
Är det tillsatserna?
Gör tillsatserna en fet eller är det bara för att de är onyttiga i största allmänhet?
Varför ska man vara försiktig med ölkorv? De innehåller ju bara 1g kh/100g och man äter ju inte så mycket åt gången.
Är det tillsatserna?
Gör tillsatserna en fet eller är det bara för att de är onyttiga i största allmänhet?
Jag känner mig också törstigare än vanligt. Men å andra sidan förlorar man ju väldigt mycket vätska i början (därav den stora viktnedgången).
Ikväll åt jag pannkakor med hallongrädde till efterätt. VARFÖR får jag så fruktansvärt dåligt samvete??? Det känns så himla onyttigt och som att jag gått upp flera kilo!
Imorgon har jag hållt på i en vecka, vi får se hur det har gått då för sista dagarna har jag bara gått upp i vikt.
Är det samt att muskerna suger åt sig vätska och svullnar om man tränar hårt? Jag tränade ju 2½h igår, kan det vara därför jag gått upp i vikt?

idag gjorde jag fantastiskt god middag (om jag får säga det själv
)
Jag stekte fläskfile i smör och kryddade med diverse kryddor. Sen skrivade jag upp den (inte helt genomstekt) och la i en ungssäker form. Sen la jag på skivad gullök, massa broccoli och stekt bacon. På detta häller jag en sås gjord på grädde, CF och ädelost!
WOW säger jag bara!!!
Vad tror ni om detta tjejer? Jag är inte speciellt sötsugen men det vore intressant att veta om man kunde äta en sån här chokladbar på lördagkvällen. Det fanns många sockerfria alternativ här:
www.sockerfri.com/1
HJÄLP!
Är det någon mer än jag som blivit väldigt hård i magen? Jag får superont i magen, som kolik, eftersom magen blivit helt stenhård! Vad ska jag göra??
Jag kunde inte förstå varför jag gick upp i vikt tidigare i veckan fastän det var första veckan med LCHF. Det fick sin förklaring när jag upptäckte hur förstoppad jag var
Efter ett microlax har viktminskningen kommit igång igen och nu har jag gått ner mer än 2,5kg!
Så "platåer" kan ha många olika förklaringar!