Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Infinite Joy skrev 2010-02-24 21:44:49 följande:
    Iofa skulle minea fått in alla tre.... tösens första tre och sönernas första
    hmm... men det gillar jag inte lika mkt som minevi.... attans vad svårt.

Hur kom ni andra fram till vilket namn ni skulle ha?
  • Infinite Joy
    Infinite Joy skrev 2010-02-24 21:55:44 följande:
    Vad fyndig han var. Coolt namn!
    Haha, läste historien bakom. Måste säga att jag känner igen det där. Sambon har inte se skillnad på vad som är fram och bak så han säger också att det måste finnas lapp bak så man ser. Får duga med storlekslapp....när jag får tummer ur.
  • Infinite Joy
    Skumboll skrev 2010-02-24 22:02:56 följande:
    Även om du inte får in minstingen så tycker jag att du ska gå på känsla!  Mitt namn har följt mig sen jag var liten på sätt och vis, jag har helt enkelt för dålig fantasi för att komma på något annat. Det får duga så länge.
    vad har du för namn? Hittade ingen blogglänk
  • Infinite Joy
    mamma på vift skrev 2010-02-24 22:08:52 följande:
    Mitt namn var ganska självklart med tanke på vad jag syr Det är ett namn som jag använt som alias på nätet ett bra tag (sedan 2005 tror jag) och när jag började sy igen kändes det bara rätt att använda det!
    Superfina alster... och som du säger, passande namn!
  • Infinite Joy
    Jalapeno skrev 2010-02-24 22:22:40 följande:
    tack, jag borde registrera det jag gillade också minevi och vildfrö. BLir det viktigt att alla tre är med kan du lägga in en symbol i namnet och säga att det är hans.  Jag kollade in snorks namnlapp på syfestivalen. Ursnygg, både design och kvalitet. Beställer du namnlappar från hennes leverantör kan du designa hur du vill
    Ja, det borde du verkligen!!

Smart med symbol. Snork?
  • Infinite Joy
    ak74 skrev 2010-02-25 09:37:27 följande:
    Och mina barn har fått heta "minigangster" Undra varför  Det kanske kunde vara ett alternativ för mig...?
    Haha!! Ja, varför inte?!
  • Infinite Joy
    Mari78 m pojktriss skrev 2010-02-25 10:43:04 följande:
    Finns det inte ett företag som heter Gangstar eller ngt liknande? Jag tror risken finns att de skulle kunna opponera sig. Jag använde ju tidigare Älsklingsbarn, men fick byta då det fanns ett företag med inregistrerat Älskade barn. Så liknande eller likalydande namn kan ge avslag och företag med väl inarbetade namn kan opponera sig och få rätt även om de inte har namnet varumärkesskyddat. Det är minst sagt snårigt.
    Oj, är det så petigt?! Hade jag ingen aning om. Älskade barn är jhu knappast inarbetat heller...
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd