Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Tjej 83 skrev 2010-02-26 22:51:43 följande:
    MinEviGade va alla tre namnen  de va lite svårt om man ska ta Bokstäver i följd o inte blanda ...
    Vet du vad.... igår när jag låg och försökte somna tänkte jag just på mineviga.... tro´t eller ej
  • Infinite Joy
    Kaja skrev 2010-02-26 23:56:31 följande:
    Jag började läsa namnen baklänges. Då blir detNoNaNou Ja, nästan i alla fall (fuskade lite på Minou)Eller kanskeNaNoNouLagom långt är det i alla fall. Vet inte om "nou-nou" kanske kan betyda något kul på franska?
    Ååh, det var inga dumma förslag. Vet nte heller om nounou betydet något kul på franska.... ett av tösens många smeknamn..... var lite prat om registrerade varumärken nyligen. Är de för lika nanoou tro? Hoppas inte, gillade förslagen mkt.
  • Infinite Joy
    klara07 skrev 2010-02-27 08:30:14 följande:
    MEA? Kort och bra tycker jag.
    mm... hade morMEA som förslag tidigare
  • Infinite Joy
    bakabakalitenkaka skrev 2010-02-27 08:34:04 följande:
    Vilka fina namn! Hittar en massa roliga kombinationerNoui (bokstäver som finns i alla namn)NouNoaEviNoviNoviinMiniviMinevi & Liten (tänkte på ditt förslag)
    Fanns några där som jag gillade.... NouNoa och Noui var favoriterna....
  • Infinite Joy
    Tjej 83 skrev 2010-02-27 08:57:24 följande:
    mailade mjukatyger ang fordonstygerna o bara betälla 0.5 m av o lika färgermen hon sa de inte gick för de va nåt med billigare meterpris o frakt o då ska man köpa 1 m av tygerna.så ja får vänta tills de kommer i butiken. o hoppas på de bästa
    Fast om man säger att man kan betala ordinarie pris och frakt bara man får köpa halvmetrar borde det ju inte vara ngt problem. Som jag förstod det var tygerna inte beställda än och det är ju bara bra för henne att veta hur många som vill ha.... även halvmetrar blir hela metrar om många vill ha...
  • Infinite Joy
    Tjej 83 skrev 2010-02-27 13:40:20 följande:
    lättare för henne om vi som vill ha 0.5m beställer sen i butiken än o krångla med ordpris o annan frakt osv. kankse blir fel?så hoppas hon köper hem ännu mer tyg så de räcker ett tag i butiken.eftersom de va så popuära...
    Det är ju sant iofs. Hoppas att det finns kvar sedan!
  • Infinite Joy
    Fiffa5 skrev 2010-02-27 14:09:36 följande:
    Ingen som har mönster på omlottbody som kan tänka sig att dela med sig av det?? Igår föddes en liten pojke i släkten och jag har ett perfekt tyg som jag vill sy en omlottbody av, men saknar ju mönster!   SNYFT! Någon som har mönster på omlottbody!? 
    Är det inte i ottobre 4/2006 det finns ett?
  • Infinite Joy
    Infinite Joy skrev 2010-02-27 14:14:19 följande:
    Är det inte i ottobre 4/2006 det finns ett?
    Blev inte mkt rätt där... 6/2007 har ett mönstr på omlott
  • Infinite Joy
    lindalake skrev 2010-02-27 14:38:07 följande:
    ja, ottobres beskrivningar är ändå värdelösa i stort sett. tänk bara på att storlek 56 är mer som en 62a i det mönstret
    Ja, min 62:a är mkt större än en 62:a från pop. Måste sy 56:or istället.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd