• Imagenation

Nya vänner I Norrköping

Hej.

Jag har en dotter på snart 11 månader. Jag skulle gärna vilja lära känna nya människor då jag anser mig själv som ganska ny i Norrköping. Träffas gärna och tar en promenad eller en fika på stan.
    Skriv om ni känner för att hitta på något =)

• Svar på tråden Nya vänner I Norrköping
  • badplats
    världensbästamamma skrev 2010-01-04 20:22:54 följande:
    Det låter bra..:) Hur gammla är alla här och era barn? har ni flera en ett barn? kram
    Jag är 22 och min dotter är 1 månad. Det är mitt första barn
  • MammatillAlva
    Imagenation skrev 2010-01-02 22:54:26 följande:
    Jenni: Nej, och städning och sådant är ju inte så prioriterat längre =)Jag börjar plugga igen på torsdag, känns så himla konstigt efter att ha varit hemma i över ett år nu. Men skönt samtidigt =)Jag är 20 och min dotter fyller 1 om cirka två veckor (shit, är det verkligen så snart!!)BaraRobbins: Vad pluggar du för något? =)Hur har ni alla haft det i nyår? Vi var hemma med god mat och bara tog det lugnt.
    Imagenation: Jag studerar på John Bauer gymnasiet i Norrköping. IT-media är det som gäller för min del. Vad ska du själv börja plugga?
  • MammatillAlva
    världensbästamamma skrev 2010-01-03 20:04:46 följande:
    Jaa vi va hemma vi med med massa god mat och efterätter :) Vilken skola ska du börja och vad ska du läsa?
    Vi firade hemma med familjen vi också, åt god mat och kollade på raketerna.
  • MammatillAlva
    världensbästamamma skrev 2010-01-04 20:22:54 följande:
    Det låter bra..:) Hur gammla är alla här och era barn? har ni flera en ett barn? kram
    Jag heter Sanna och är 18 år. Har bara ett barn, en dotter Alva 2 år. Min dotter kommer dock på ett halv syskon i april då hennes far väntar barn på nytt med sin nya flickvän.
  • Imagenation

Välkomnar de nya hit till tråden!

Jag ska fortsätta mina studier på Realgymnasiet, där jag läser Hästhållning.

Som jag förstått det så har de flesta här alltså barn som är ett år, och Sannas dotter på två?

• JenniiP
    ruben10 skrev 2010-01-04 19:57:34 följande:
    Hehe , a bor 2 hus ifrån sankt johannes kyrkan! rekomenderar faktiskt området... det är absolut inte Hageby!, Lite mer Klass om jag får be ;) nerå. det är nära iaf. Oxelbergen har vi sökt, väldigt skönt område det må jag säga. Lugnt, o barnvänligt. På nyår har vi haft det jätte bra vi var ute i Lindö hos ett par släktingar. och åt gott o drack gott. = ett bra nyår. jag pluggar till rörmokare. ett roligt yrke och varierande arbetsuppgifter
    Kan varmt rekomedera oxelbergen här är verkligen ett område för barn =)
    Är själv uppväxt här så jag vet =)
  • Spyfrugan

Hej allihop=) Tänkte att jag med hoppar in och gör er sällskap...

Jag heter Alexandra och är 21. Har en dotter på snart fem månader som heter Wilma. Bor ute i ringdansen=D

funderar med på att börja studera efter mammaledigheten!

• JenniiP
    Spyfrugan skrev 2010-01-14 14:28:05 följande:
    Hej allihop=) Tänkte att jag med hoppar in och gör er sällskap... Jag heter Alexandra och är 21. Har en dotter på snart fem månader som heter Wilma. Bor ute i ringdansen=D funderar med på att börja studera efter mammaledigheten!
    Hej Alexandra du är tillsammans med Lasse va? =)
    Såg hans bild på din blogg, jag har gått i samma klass som honom en gång i tiden.. sammanträffande =)
  • Spyfrugan

Haha vad kul, det stämmer! Jaså grundskolan eller? Han är ju också uppvuxen i oxelbergen.

Verkligen ett sammanträffande!

Svar på tråden Nya vänner I Norrköping