• Imagenation

Nya vänner I Norrköping

Hej.

Jag har en dotter på snart 11 månader. Jag skulle gärna vilja lära känna nya människor då jag anser mig själv som ganska ny i Norrköping. Träffas gärna och tar en promenad eller en fika på stan.
    Skriv om ni känner för att hitta på något =)

• Svar på tråden Nya vänner I Norrköping
  • Imagenation

Okej, är inte riktigt på det säkra var Klingsberg ligger. :P

Har ni barn? Hur "gammla"/"gammal" är de i så fall? =)

• badplats

Klingsberg är väl det som ligger mellan ektorp och ljura/stan om jag inte är helt ute och cyklar. tror jag varit där med hunden och gått promenad någon gång för ett tag sen :)

• 2barnsmamma

Hej hej! Läst lite här nu.. Och hoppas du trivs i norrköping.. Vart bodde du innan du flytta hit då? Själv har vi en son på 21 månader och bor i norrköping.. Kram Emma

• Imagenation

världenbästamamma: Hej! Jag trivs jätte bra i Norrköping =) Bodde tidigare i närheten av Östersund.

Vad kul, antar att han går på dagis redan då? Snart dags för det här med! Vad gör du annars då? Jobbar?

Badplats: Ja, så kanske det är =) Vid St: Johanneskyrkan och upp där? Eller är jag och virrar åt fel håll nu? :P

• Imagenation

Hej Jenni!
    Vad mysigt, saknar den bebistiden litet. Nu är det full rulle hela tiden =) Var bor du i stan? (om man får fråga) =)

• JenniiP

Ja det är mysigt, samtidigt känns det som han har blivit såå stor! Det går fort :) Jag bor i Oxelbergen :)

• Imagenation

Ja, det går jätte fort! Känns som man inte kan ta vara på tiden så mycket som man vill =)
    Okej=) Vad gör ni om dagarna då?

• JenniiP

Nej det känns faktiskt så, hux flux vart han 4 månader..vart tog tiden vägen? hehe :)
    Jaa vad gör vi, som dom flesta andra antar jag, umgås med familj och vänner :) Men även om man haft en hel hemmadag känns det som man inte hinner med speciellt mkt ( tex städning osv).. lillen tar ju mkt tid, men å andra sidan är det väl det mammaledigheten går ut på att tillbringa så mkt tid man kan med sitt barn.. (kanske vart flummigt haha?)

Vad gör ni då?
    Hur gammal är du? :)

• badplats
    Imagenation skrev 2009-12-30 21:49:59 följande:
    världenbästamamma: Hej! Jag trivs jätte bra i Norrköping =) Bodde tidigare i närheten av Östersund. Vad kul, antar att han går på dagis redan då? Snart dags för det här med! Vad gör du annars då? Jobbar? Badplats: Ja, så kanske det är =) Vid St: Johanneskyrkan och upp där? Eller är jag och virrar åt fel håll nu? :P
    Kyrkan tror jag räknas till hageby. men är inte riktigt säker, att navigera i den här staden är inte min starka sida trots att jag bott här hela mitt liv ;)
Svar på tråden Nya vänner I Norrköping