babyboom86 skrev 2010-01-23 10:42:05 följande:
ja det känns bra. Man får vara glad för de barn man får helt enkelt, men eftersom den aldrig utvecklades från början så känner jag mig inte ledsen heller. Går in i v.10 imorn, går både fort å inte,hehe, vill att veckorna ska gå till man börjar känna bebisen, samtidigt känns de som igår man plussade trots att de va flera veckor sen =) alem- va hände med "tvillingen" när du väntade ayla, kom det ut, låg kvar hela grav, lr absorberades av kroppen?
Den hade hjärtat aldrig börjat slå på antagligen kom de fram till, och den missades på första vul jag fick göra när jag åkte in på sjukan runt v.8-9 nån gång vid "inskrivningen" för jag fick ligga med dropp en vecka, antagligen låg den bakom Ayla då. Någon dag senare på sjukhuset på kvällen skulle jag gå och kissa och hade jätte ont i magen då bara forsade det färskt blod och jag var så säker på att det var kört, det var sjukt mycket (såg det ut som iaf, det späddes ut med kisset så, såg ut som 1dl men egentligen vare väl kanske 2msk blod bara och lite små klumpar och skit).
Jag fick kissa i ett becken liknande jox för att de skulle hålla koll så därför jag såg så bra att de var massor med blod.
Tur var ju då att jag redan var på sjukhuset så direkt på ronden på morgonen efter invägning så fick jag göra ett ultraljud och då såg dem att de var lite små rester kvar av tvillingen bara som skulle komma ut lite nu och då trodde dem så jag skulle inte vara orolig. Men om jag blödde lika mycket som den gången igen så skulle jag komma in direkt tyckte dem. blödde lite smått fram till v. 22 ungefär, var fri till v.25 sen höl det på till och från till förlossningen men då från v. 25 pga extremt sköra slemhinnor och den där infektionen jag fick som höll på göra att Ayla kom i v.25 först och sedan i v.29-30.
så för mig så kom allt ut iaf vad de kunna se, fanns inga spår av det kvar på rutin kollen iaf..