• alem

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Här fortsätter vi följa våra barns utveckling, nya planeringar på små syskon och allt annat mellan himel och jord som vi känner för!

"A baby is something you carry inside you for 9monts
    In your arms for 3years
    And in your heart forever"

{#lang_emotions_heart}

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6
  • JoRi

allvarligt, vad ont i magen jag fick. nu skriver du igen smultronrt, du tänker väl inte ta livet av dej? :(
    det är bäst du snart kikar in här igen och säger att allt är bra! 

• Lucia1987

Har haft det skit jobbigt efter att jag läste smultrons medd. Har en klump i magen som inte försvinner förens hon skriver att allt är bra med henne...

Fy vad läskigt....)=  Blir ledsen i ögat

• smultronrt

Nä urs mina vänner det var inte alls så jag menade Jag mår inge vidare men det var inte det jag ville ha sagt.. Jag hade en jobbig kväll min kille dumpade mig och jag är nu hemlös.. bor hos kompisar.. Men jag lever det gör jag.. Det vart nog klumpigt formulerat.. Den kvällen skrev jag till alla och tackade alla fina för all hjälp.. Men jag hade ingen baktanke med meddelandet..

Jag lever och mår så bra jag kan med tanke på allt.. ¨

Kramr till er alla

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • Lucia1987
    smultronrt skrev 2010-01-07 11:03:34 följande:
    Nä urs mina vänner det var inte alls så jag menade Jag mår inge vidare men det var inte det jag ville ha sagt.. Jag hade en jobbig kväll min kille dumpade mig och jag är nu hemlös.. bor hos kompisar.. Men jag lever det gör jag.. Det vart nog klumpigt formulerat.. Den kvällen skrev jag till alla och tackade alla fina för all hjälp.. Men jag hade ingen baktanke med meddelandet.. Jag lever och mår så bra jag kan med tanke på allt.. ¨ Kramr till er alla
    Skönt att höra från dig, nu mår ja bättre, synd att du ska behöva gå igenom det här igen.....Fortsätt kämpa så kommer du säkert hitta en bra kille snart som vill skapa en familj tillsammans med dig.

Styrke kramar till dig!!!
  • JoRi
    smultronrt skrev 2010-01-07 11:03:34 följande:
    Nä urs mina vänner det var inte alls så jag menade Jag mår inge vidare men det var inte det jag ville ha sagt.. Jag hade en jobbig kväll min kille dumpade mig och jag är nu hemlös.. bor hos kompisar.. Men jag lever det gör jag.. Det vart nog klumpigt formulerat.. Den kvällen skrev jag till alla och tackade alla fina för all hjälp.. Men jag hade ingen baktanke med meddelandet.. Jag lever och mår så bra jag kan med tanke på allt.. ¨ Kramr till er alla
    nu känns det lite bättre, var riktigt orolig där igår! tråkigt att killen dumpade dej, sånt är aldrig roligt. :/ hoppas du kan få tag i en egen lägenhet snart och bara få ta det lugnt! 
    ta hand om dej och hoppas du mår så bra du kan! 
    kram! 
  • babyboom86

har börjat blöda lite....FAN! gjorde de med dottern i samma vecka oxå med då va det inte färskt blod som nu....jag visste att de va nåt galet, mådde för bra. jahapp va gör man nu då, väntar på att det ska blöda mer å komma en klump lr....ringa gyn?

• JoRi
    babyboom86 skrev 2010-01-09 12:09:52 följande:
    har börjat blöda lite....FAN! gjorde de med dottern i samma vecka oxå med då va det inte färskt blod som nu....jag visste att de va nåt galet, mådde för bra. jahapp va gör man nu då, väntar på att det ska blöda mer å komma en klump lr....ringa gyn?
    usch, läskigt. hoppas det inte är nån fara! håller tummarna för det!
    ring gyn och kolla med dom, du kanske kan få en akuttid eller nåt! 
  • babyboom86

den lilla blödningen stannade av igår, hade trosskydd bara under dagen å det gick aldrig igenom utan va kanske en teskedsmängd lite drygt, bytte några ggr å tillslut blev de mer som fläckar å på eftermiddagen blev det som med dottern, ljusbrunt å tillslut så avtog det helt. hur ska man tolka detta??? blir knäpp! vårdguiden sa att jag skulle avvakta, ringa min bm på måndag för å boka en tid för å se hur de ligger till...ååå vill att bönan ska hålla sig kvar.....=(

• alem
    babyboom86 skrev 2010-01-10 10:20:38 följande:
    den lilla blödningen stannade av igår, hade trosskydd bara under dagen å det gick aldrig igenom utan va kanske en teskedsmängd lite drygt, bytte några ggr å tillslut blev de mer som fläckar å på eftermiddagen blev det som med dottern, ljusbrunt å tillslut så avtog det helt. hur ska man tolka detta??? blir knäpp! vårdguiden sa att jag skulle avvakta, ringa min bm på måndag för å boka en tid för å se hur de ligger till...ååå vill att bönan ska hålla sig kvar.....=(
    jag har både bra och dålig erfarenhet av det, 2007 började jag blöda och det blev missfall med Ayla bödde jag från v. 8 till v.25 ungefär, i v 9 fick jag en riktigt störtblödning och var säker på att det var kört, som tur var låg jag inne på sjukhuset då för allt illamående så jag fick göra vul direkt på morgonen och då visade det sig att det var 2 små pluttar från början men ena inte klarat sig och det var det som skulle ut sen fortsatte jag blöda pga sköra hinnor till och från fram till v 25 som sagt.

Och det var blandat både brunt, orange, rosa och färskt riktigt rött, med och utan slem och klumpar..

Ring och be om ett vul eller åk in till kvinnokliniken och sätt dig om du orkar så får du veta säkert hur det ligger till om du är orolig.
    Men du ska se att allt ser jätte fint ut Håller tummarna!
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6