babyboom86 skrev 2010-01-10 10:20:38 följande:
den lilla blödningen stannade av igår, hade trosskydd bara under dagen å det gick aldrig igenom utan va kanske en teskedsmängd lite drygt, bytte några ggr å tillslut blev de mer som fläckar å på eftermiddagen blev det som med dottern, ljusbrunt å tillslut så avtog det helt. hur ska man tolka detta??? blir knäpp! vårdguiden sa att jag skulle avvakta, ringa min
bm på måndag för å boka en tid för å se hur de ligger till...ååå vill att bönan ska hålla sig kvar.....=(
jag har både bra och dålig erfarenhet av det, 2007 började jag blöda och det blev missfall med Ayla bödde jag från v. 8 till v.25 ungefär, i v 9 fick jag en riktigt störtblödning och var säker på att det var kört, som tur var låg jag inne på sjukhuset då för allt illamående så jag fick göra vul direkt på morgonen och då visade det sig att det var 2 små pluttar från början men ena inte klarat sig och det var det som skulle ut sen fortsatte jag blöda pga sköra hinnor till och från fram till v 25 som sagt.
Och det var blandat både brunt, orange, rosa och färskt riktigt rött, med och utan slem och klumpar..
Ring och be om ett vul eller åk in till kvinnokliniken och sätt dig om du orkar så får du veta säkert hur det ligger till om du är orolig.
Men du ska se att allt ser jätte fint ut

Håller tummarna!