• alem

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Här fortsätter vi följa våra barns utveckling, nya planeringar på små syskon och allt annat mellan himel och jord som vi känner för!

"A baby is something you carry inside you for 9monts
    In your arms for 3years
    And in your heart forever"

{#lang_emotions_heart}

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6
  • babyboom86
    JoRi skrev 2009-12-20 10:52:13 följande:
    väldigt konstigt att det digitala visade negativt, men skulle bli förvånad som det var det idag med. det är nog positivt :) jag ska testa imorgon, men tror inte att jag är gravid. men har fortfarande tecken på det, men vore konstigt som attans om det visade positivt. men skulle vara riktigt roligt.. :)
    jag hoppas det!

håller tummarna för dig med imorn;) tänk om vi blir flera här inne som är gravida samtidigt igen! =)
  • Lucia1987

Jag tror också att du är gravid. Är du osäker kan du juh gå till din BM och be henne testa om den inte ligger för långt ifrån..=)

• babyboom86
    Lucia1987 skrev 2009-12-20 10:58:24 följande:
    Jag tror också att du är gravid. Är du osäker kan du juh gå till din BM och be henne testa om den inte ligger för långt ifrån..=)
    ja jag funderar på å åka dit imorbitti, men ska testa med ett vanligt digitalt senare idag, ska inte kissa förrän i eftermiddag nu,hehe.
  • babyboom86
    alem skrev 2009-12-20 11:21:54 följande:
    baby de är nog fel på digitala för de är klart och tydligt + på de andra testerna!
    Tack =) ja jag hoppas man inte har blivit paranoid....
  • babyboom86
    alem skrev 2009-12-20 19:18:05 följande:
    lyckats få tag på nå mer digitalt?
    dom hade bara dom med veckoindikator så då avstod jag =D
    tänkte åka ner till mvc imornbitti. men blev osäker nu på vad dom har för tester, hur känsliga dom är men om vanliga cb ger utslag så borde väl deras oxå göra de kanske...
  • smultronrt

Grattis baby JAg håller med de andra.. Klart du är gravid om det andra visade det.. De säger ju att ett neg gravtest kan vara posetivt men att ett posetivt grav test aldrig kan vara negativt..

Välkommen Oktober. Själv bor jag i Motala, är 25 år och skulle haft en dotter på nio månader snart. Tyvärr föddes hon med missbildning och fick inte stanna hos oss. Men på grund av alla fina här inne så bestämde jag mig för att stanna i tråden. Förhoppningsvis får min lilla ängel ett syskon i framtiden.

ego: Snart äre jul och jag vet inte om jag kommer palla julafton med alla barn och allt stoj. Det komemr kännas så tomt utan min lilla flicka.. Föra julen tänkte jag ju på hur mysigt det skulle vara denna jul då jag skulle ha min lilla bebis och fira med. Ja ja i morgon åker jag och killen i allafall ner till Skåne och hoppas på att vi får roligt i allafall. Jag har lovat mig själv att inte gråta under julen.. Vill inte förstöra för alla andra.. känner mig så dum när jag blir ledssen över Robin.

Fråga: svara ärligt. Skulle ni tycka det var jobbigt om någon satt och grät hela julen och var allmänt nere???

• alem

smul: ärligt så, jag skulle tycka det var jobbigt om det var halft hysterisk gråt konstant hela julafton då skulle det förstöra för de andra. Men om det är lite i skymundan lite lätt gråt och bara att personenverkar lite "nere" så skulle jag inte tycka det var nå jätte jobbigt om jag visste varför personen är ledsen...

Så tror jag att jag skulle känna iaf, men vet inte säkert eftersomjag aldrig varit med om den situatioen...

baby: hoppas du tar dig ill bm idag så du kan kolla!
    Tror nog att de med veckoaind. behöver mer hcg för att mäta ordentligt, annars så beställ hem test från internet idag så har du det i morgon!

• alem

Nu har vntern kommit till göteborg!
    Herregud så det snöar och har vräkt ner hela natten
    Såg knappt över vägen till grannen i morse när vi klev upp

Men nu väntar tvättning och städning och packning, i morgon blir det 1års kontrollen och spruta och på onsdag far vi upp till Bollnäs för att fira jul och nyår!

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6