Inlägg från: Scapula |Visa alla inlägg
  • Scapula

    Vi som precis fått MF och vill försöka på nytt igen! Del 2.

    millan83 skrev 2009-12-18 07:27:28 följande:
    Bra att du tog tag i det och startade en ny tråd Älskade ängel Sitter här på bim+4.. ingen mens, och inget plus :-/  Hatar att vänta! Vill ha den satans mensen så man kan få börja om igen ju.
    Jag plussade ju inte förrän på bim +8 så hopp finns det! jag ska hålla tummarna =)
  • Scapula

    Allt är bra med mig =) är i v 12+4 nu och mitt illamående har äntligen börjat vända! jag har fortfarande inte fått göra nåt ul/vul men enligt bm sa var min livmoder tom stor för tiden i måndags så jag hoppas att allt är som det ska! har väl börjat slappna av lite nu, det har varit en orolig resa hittils =(

    Vi har minus 32,6 grader ute och jag gruvar mig för barnvagnspromenader med hunden.... gubben jobbar som brevbärare och de har mycket att göra nu så han har jobbat över flera timmar varje dag nu, därav dryga och kalla dagar! Jag vill vara ute och leka med sonen men det är inte att tänka på, sonen som dessutom inte sover inomhus (lite väl kallt att sova ute i minus 30 grader tycker jag) så han är supergrinig, blä!

    Kram på er!

  • Scapula
    millan83 skrev 2009-12-18 08:26:53 följande:
    Åh vad skönt att illamåendet är bättre! -32,6 grader?? Hjälp! Visste inte ens att det kunde vara så kallt Vi har -10 och det tycker jag räcker. På dagis sover de inte ute om det är mindre än -10, så det är nog klokt att inte låta honom sova ute nu.
    Och kallare blir det, nu är det - 34,8! hunden ville inte ens gå ut när jag öppnade dörren....
  • Scapula
    EmOtob skrev 2009-12-18 10:23:06 följande:
    Halloj Nu hitta jag hit vad jag har letat och letat   Hoppas det är bra med er alla!! Här är det minus 15 grader fy kallt!!!
    Då skulle du vara hos mig, vi har nästan 35 minus och har ännu inte vägat oss ut! hunden är kissnödig men vägrar.... =)
  • Scapula
    EmOtob skrev 2009-12-18 10:35:33 följande: