Några västeråsmammor här?
Hej!
Jag heter Emma och har en dotter som är 14 månader. Tänkte se om det fanns några Västeråsmammor som skulle vilja träffas och hitta på något.
Kramar
Hej!
Jag heter Emma och har en dotter som är 14 månader. Tänkte se om det fanns några Västeråsmammor som skulle vilja träffas och hitta på något.
Kramar
så roligt! jag kommer :) syns där
Då kommer vi också dit imorgon! Vilken tid ska vi ses där då? För mig passar det bäst efter lunch faktiskt, runt 13, hur passar det för er?
Oj, gick nyss in och kollade på öppettiderna och de har bara öppet till 13 imorgon. Trodde det var öppet längre. Men de öppnar 9, så man kanske ska se till att vara där ganska tidigt då! :)
Hej. Måste tyvärr meddela att vi inte kan komma imorgon för Lova har fått 40 graders feber. Vi kommer gärna en annan dag. Kran på er allesammans
Oj då, vad tråkigt! Hoppas hon kryar på sig snart!
Hej! Såg tråden och tänkte vara med :P fast jag bor i Eskilstuna och håller inte till på Ö F i v-ås =) har en son på 15 månader.
hej det är trevligt när vi börjar bli ett par stycken. Jag kommer den här terminen pluggar en del i e-tuna. Läser till lärare på mdh. Såg att din kille är född samma datum som min dotter=) Kram Emma
Skallberget i västerås har öppen förskola på tisdagar för unga mammor....
Jag är en ung 3 barns mamma *24*Snart *25*
http://trebarnsmamma-nannis.blogspot.com
Hoho, vad tyst de vart i våran länk. Hur går allt för er? Och hur ser dagarna ut? Kanske kan bestämma nån dag å ses på nån Öppna? Alla dagar förutom tisdag passar mej =D
Kramgotjej: Hoppas Lova har kryat på sej nu =)
Kram
Det går bra här hemma, Elliots andra tand har tittat upp, så han har gått från att vara lite grinig på senaste till världens gladaste grabb igen. Denna vecka kan jag bara på torsdag, annars är det fullt upp.. :)