• Kramgotjej

Några västeråsmammor här?

Hej!
    Jag heter Emma och har en dotter som är 14 månader. Tänkte se om det fanns några Västeråsmammor som skulle vilja träffas och hitta på något.

Kramar

• Svar på tråden Några västeråsmammor här?
  • Kramgotjej

Hej Lova har frisknat på sig. Problemet då var att jag åkte på världens halsfluss och öroninflamation så jag låg däckad här hemma då när hon blev frisk men men nu är läget under kontroll och jag hoppas vi får hålla oss friska nu. Den här veckan kan jag onsdag, tordag eller fredag. Kram

• WasaE

Hallå. Tänder e inge kul alls å få (lr tappa). Härligt att ni har frisknat till nu =)
    Ja kan oxå hela veckans slut. Men Torsdag verkar passa alla, fast då kan vi inte gå till odensvi eftersom de e "babydag" (under 1år) Om man nu inte går dit iaf, ända e väl att ledarna angagerar sej mer på dem mindre barnen.  Men vill ni träffas på nån annan öppna så kan vi göra de?? Eller kan man ta de på fredag? Gärna nån öppna med gång avstånd. Viksäng? Kram

• Kramgotjej

Torsdag låter bra för oss. Viksäng skulle vi kunna gå till på torsdag för då är det för alla åldrar. Passar det er andra? Kram

• mapena

För mig kan vi träffas på fredag också iochförsig, så kan vi gå till Odensvi :)

• WasaE

Hehe kul =) Jag säger så här "ni bestämmer" =D mej spelar de ingen roll om de blir Viksäng lr Odensvi =) 
    Så vad röstar ni på
    Torsdag=viksäng eller fredag= Odensvi? :P
    Men ja kan säga att Odensvi har mer leksaker (motorik saker) än viksäng.

• mapena

Jag röstar iallafall på Odensvi! :) Vilken tid ska vi ses förresten? Före eller efter lunch?

• WasaE

Okej =)
    Ja de måste väl bli före lunch eftersom dem stänger väl tidigare på fredagar?

• mapena

De stänger 14.00 på fredagar, iallafall enligt hemsidan. Så jag tänkte kanske om vi skulle ses 12 eller något, om det passar för alla? Vi kan ju självkalrt ta tidigare om ni andra vill :)

• Kramgotjej

Jag känner mig nerröstad så odensvi på fredag får det bli. Jag skulle vilja tidigare på fredag isåfall. Känns lite kort att vara där 2 timmar. Min dotter har sådan energi så. Vad sägs om runt tio halv elva? Kram{#lang_emotions_smile}

• mapena

Ni kan ju ses där vid den tiden, men vi äter lunch hemma, så vi kanske kommer vid halv tolv-tolv någongång :) Är ni kvar då?

Svar på tråden Några västeråsmammor här?