Några västeråsmammor här?
Hej!
Jag heter Emma och har en dotter som är 14 månader. Tänkte se om det fanns några Västeråsmammor som skulle vilja träffas och hitta på något.
Kramar
Hej!
Jag heter Emma och har en dotter som är 14 månader. Tänkte se om det fanns några Västeråsmammor som skulle vilja träffas och hitta på något.
Kramar
Hej!
Trevligt att du också hittat hit. Jag och Åsa (WasaE) träffas ibland och går till öpnna förskolan eller hittar på något annat. Jag har just nu inte så mycket tid då jag pluggar heltid men är ledig hela sommaren så då har jag tid att hitta på saker. Tycker det är trevligt att träffa lite nya unga mammor=)
Kram från Emma
Jaha, va trevligt :) Bara och hojta till om ni vill ha en till i sällskapet :) Ska fasiken försöka gå till Pinglan imorgon på babyrytmiken/sångstunden! Era barn är över 1 år eller?
Åh, de ramlar in fler, så kul =) Jag vet inte har varit lite OFF på denna sida, varit mkt. Men vi får väl dra ihop ett gäng å träffas =)
Vet inte hur min sommar blir, men som de ser ut nu så blir de en HEL sommar att sitta hemma. Men Evelina kommer givetvis att gå på dagis iaf nån dag i veckan. (tänker inte betala dagis avgift, för ett barn som inte e på dagis) Min dotter blir 15månader nu i maj =) Är verkligen full rulle haha. Bara hojta till så ja e med om vad som händer haha.
HEJHEJ
Stora tjejer ni har då :) då kan dom gå antar jag? :)
Vi var till Pinglan i torsdags på sångstunden kl.14, och det var jättekul! Maja var helt slut sen :)
Japp, här springer damen bus! Har till och med lärt sej klättra upp på köks stolarna så dem ligger ner nu för tiden.
Har även fått plocka bort alla växter från fönsterbrädan eftersom ja varje dag fick dammsuga upp jord.
Pinglan vart e de??? =S haha ingen koll!
Haha ojdå, då äre full fart hela tiden antar jag! :)
Pinglan, det är Pingstkyrkan i Oxbacken!
http://www.vasteras.pingst.se/barnfamilj/pinglan
Hej :) Nathalie heter jag , vill oxå lära känna unga mammor i Västerås :) Har en son på 1år och 6 mån .
Hejdär :) vad heter din lille son då? :) och vart i västerås bor ni? :)
ingen som ska testa pinglan imorgon? ;D jag funderar på att gå dit med tösen antingen kl.10 eller kl.11, för sen vid lunchtid så ska vi iväg över helgen, men hinner nog med ett besök där iaf!
Mario heter min lilla :) Bor i Surahammar , flyttade dit i oktober . Bodde i Örebro innan .
hej!
Jag är en mamma på 23 år med en dotter på nio månader. Bor också i v-ås. Hakar gärna på här ifall det är okej