Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Bara skriver för att jag inte ska tappa bort tråden.

Scratchy skrev 2010-01-27 03:16:02 följande:
    Godnatt bitches!!!
    Godnatt, babyboy!!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Jag kom i säng, men kunde inte somna.. är super trött men ska gå och lägga mig igen. Få passa på att sova nu när mini grisen är borta.

• Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-01-27 10:14:38 följande:
    Åh, låter härligt Jag körde samma historia som igår, försov mig, krångel med bussarna pga snö och nu massor att göra (men tar en liten liten paus ) Ha en bra dag tråden!
    Ja, var på ett möte kl 8 men nu är jag hemma igen så nu ska jag ta min bok med mig och krypa ner i sängen.
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-01-27 10:17:15 följande:
    Hehe, kul att ni tog över Sverige Demokrat-tråden
    Haha.. men vi lyckades inte döda den.
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-01-27 12:03:50 följande:
    är så förbannat irriterad på en kollega nu. dels vill hon "samarbeta" (vilket betyder att jag planerar upp allt jobb), dels gör hon inte "sina" delar med klassen (så de inte är förberedda), och sen -till råga på allt -hoppar hon idag in och tar en extra lektion med klassen (för att själv få sluta tidigare) och gör det JAG planerat, så min planering spricker! fanfanfanFAN!
    Slå henne..
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 13:46:26 följande:
    4500:- fattigare... Men...MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA kläder rikare Så nu ska nog varken jag el dottern behöva ha några på någon vecka el två... sonen har så mycket kläder att det är svårt att få plats med dem i garderoben så han får vänta lite på nya... Å andra sidan så handlade jag kläder till honom strax innan jul SNÖSTORM  blääää   vill ha vår nu.... Jättekul
    Nice..

Jag shopade en massa till mig själv innan jul så jag får lugna mig ett tag nu. Men fan vad skönt det är att shopa, nästan bättre än sex.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 14:32:43 följande:
    När man tror att man har varit med om det mesta så händer alltid något nytt. Min ex-man hämtade sina katter i förrgår, som han sa: "Inte för din skull utan för katternas skull" Ok, ja inte har jag bett honom hämta dem för MIN skull utan för att det är HANS katter. Som sagt, han hämtade dem i FÖRRGÅR. Allt väl, jag tyckte att det kändes skönt att han faktiskt förstod att man bara inte gör så som han gjort... I morse när jag skulle gå ut satt en av hans katter på trappen... Smsade honom om detta o då ringde han mig och sa: Oj, hon sköts 2 gånger i huvudet men sprang iväg, vi trodde att hon skulle dö under natten av kylan..?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!?!?!?!?!?!?!?? ! FYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN..!!! I förrgår sköts hon, överlevde detta plus att hon lyckats ta sig hit, hemmet hon känner till... Jag sa till honom att dom måste ha missat då hon är pigg o allert, men han sa att han VISSTE att hon träffades med minst ett skott rakt i pannan... -Jag kollade henne noga för en liten stund sedan...mycket riktigt, han hade faktiskt tyvär rätt...hon HAR ett skotthål i pannan, el hål o hål..tror kulan sitter fast i pannbenet... Faan så grymt..!!! Önskar jag kunde anmäla detta och att det leder någon stans, men tyvär så har jag ju inga bevis (förutom kulan i pannan då...men han är på väg nu för att hämta katten så efter det så har jag inte ens det...o då är det ord mot ord.... Faan...helvetes SKIT..!!! Hur faan kan man göra något sådant..?!? Hur faan kan man säga att man gör det för djurets skull..?!?
    Vilken idiot!

Skickade han sms där han skrev att han skjutit henne? Ta kort på henne, det räcker som bevis om han även sms:ad dig.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 14:40:48 följande:
    Japp... ta en massa kort och spara sms:en. Eller se om en polis kan kolla på det innan han hämtar katterna. Skulle annars vara intressant om de råkade komma samtidigt...
    Hehe.. me like.

Kan se honom stå där med darrande knän när polisen frågar - Är det du som har gjort det här?

Moahahahahahahahaha.. japp, jag är elak.. lite i alla fall.
  • Mandi74

Uhh.. jag har problem, får väl skylla mig själv lite.. man ska inte leka med elden, ändå gör jag det.

Svar på tråden Tråddödare forts....