Isnogood skrev 2010-01-27 14:32:43 följande:
När man tror att man har varit med om det mesta så händer alltid något nytt. Min ex-man hämtade sina katter i förrgår, som han sa: "Inte för din skull utan för katternas skull" Ok, ja inte har jag bett honom hämta dem för MIN skull utan för att det är HANS katter. Som sagt, han hämtade dem i FÖRRGÅR. Allt väl, jag tyckte att det kändes skönt att han faktiskt förstod att man bara inte gör så som han gjort... I morse när jag skulle gå ut satt en av hans katter på trappen... Smsade honom om detta o då ringde han mig och sa: Oj, hon sköts 2 gånger i huvudet men sprang iväg, vi trodde att hon skulle dö under natten av kylan..?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!?!?!?!?!?!?!?? ! FYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN..!!! I förrgår sköts hon, överlevde detta plus att hon lyckats ta sig hit, hemmet hon känner till... Jag sa till honom att dom måste ha missat då hon är pigg o allert, men han sa att han VISSTE att hon träffades med minst ett skott rakt i pannan... -Jag kollade henne noga för en liten stund sedan...mycket riktigt, han hade faktiskt tyvär rätt...hon HAR ett skotthål i pannan, el hål o hål..tror kulan sitter fast i pannbenet... Faan så grymt..!!! Önskar jag kunde anmäla detta och att det leder någon stans, men tyvär så har jag ju inga bevis (förutom kulan i pannan då...men han är på väg nu för att hämta katten så efter det så har jag inte ens det...o då är det ord mot ord.... Faan...helvetes SKIT..!!! Hur faan kan man göra något sådant..?!? Hur faan kan man säga att man gör det för djurets skull..?!?
Vilken idiot!
Skickade han sms där han skrev att han skjutit henne? Ta kort på henne, det räcker som bevis om han även sms:ad dig.