Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-28 15:59:25 följande:
    Ja, jag blev avstängd i förrgår natt egentligen och fick börja skriva igen runt halv nio imorse
    Haha.. ajabaja.

Länge sen jag fick ofrivillig vila nu, har lärt mig min läxa efter många ilskna röda mail i min inbox.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-01-28 18:56:58 följande:
    Grejen var att jag faktiskt blev felbedömd. Hade jag skrivit nåt ilsket och kränkande så hade jag absolut haft förståelse, men den här gången var de helt ute och cyklade. Men, men nu är det över så jag skiter i det Tänk dig att en person stör sig på en annan och skriver nåt i stil med: "sådär får du inte göra". Så skriver du till den personen: "det fattar du väl att du inte har några rättigheter och att om du säger emot XX så blir du utvisad etc etc.." Din avsikt var att skämta med den personen som blev irriterad på en tredje personen genom att ironisera över situationen, men att moddisarna uppfattade det som att du kränkte henne. Så gick det till i mitt fall
    Det där har jag oxå varit med om. Överklagade du?
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-28 19:14:36 följande:

{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_djavulsk}
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-01-28 19:17:05 följande:
    Så du har också erfarenhet av att nån tönt anmäler och att moddisarna är helt lost de också.. Nä, jag överklagade inte eftersom jag inte brydde mig särskilt mycket egentligen. Jag fick sagt det mesta i den tråden och jag är nöjd även om det var lågt Du gjorde ju en liten partypooping och fick mig att vakna till
    Haha.. så det var mitt fel.. attan oxå.

Jag får väl gott göra det på nått sätt då, jag får vara din bitch en kväll.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-28 19:18:22 följande:
    Fniss
    Du har ju inte svarat.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-01-28 19:21:49 följande:
    Vilket erbjudande! Även om jag inte tyckte att du gjorde nåt fel. Men nu får du inte ta tillbaka det du erbjöd
    Nää.. jag livade ju bara upp stämningen lite.

Jag tar inte tillbaka nått, jag är din för en kväll.. bara säg vad jag ska göra eller om det är någon jag ska "hjälpa" dig med.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-28 19:06:33 följande:
    Good evening bitches!!!
    Hello babyboy!
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-28 19:25:20 följande:
    Näe..jag kan inte komma på någe städat nog att skriva...
    Ähh.. fegis.
Svar på tråden Tråddödare forts....