Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-27 23:21:31 följande:
    Blablablablabla... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Hur rolig är du själv då?

Vad vill du att vi ska prata om babyboy?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:25:18 följande:
    Jag har jätteroligt... men inte på fl just...

Mehhh.. har du roligt utan oss???? Varför får inte vi vara med?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-27 23:25:12 följande:
    När ditt hjärta är redo att ge och ta igen
    Ähhh.. bs.

När kommer jag få.. hmm.. du vet, det där igen då? {#lang_emotions_embarassed}
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:26:41 följande:
    Förväntar du dig pluspoäng av något slag eller övar du bara inför att imponera en framtida svärmor? Om du verkligen menade det spontant så vill jag bli det första att gratulera dig för att ha kommit ur garderoben.
    Det är ju inte han utan hans dator som svar, det är nog därför.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:31:21 följande:
    Hade du varit född 84 istället för 74 hade du kunnat komma hit ikväll. Är du göteborgare eller hur var det?
    Pffffttttt.. efter en natt med mig så hade du aldrig velat ha en 84 igen.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-27 23:32:44 följande:
    Så fort du öppnar fönstret och ropar till en av alla väntande killar utanför såklart!
    Hahaha.. ff så är jag kräsen, jag vill inte ha dom som står utanför.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:34:15 följande:
    Försöker du knäcka hennes självförtroende eller?
    Tror du det är det han är ute efter?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-27 23:37:34 följande:
    På vilket sätt kan ens självförtroende knäckas av att man framstår som en som har killar trånandes utanför fönstret? Okej, jag förstår att DU skulle ta illa upp. Ah, det är därför du reagerar, för du HAR killar trånandes utanför ditt fönster! Du kanske skulle prova. Korvryttare för en kväll...
    Vänta lite nu.. jag har aldrig gett sken av att ha killar som trånar utanför mitt fönster. Det var du som trodde att jag hade det..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:44:07 följande:
    Ja, dels så bygger du upp förväntningar vilket bara kan sluta i besvikelse, eftersom hon faktiskt inte har en massa killar som står utan för fönstret. Hade hon haft det så hade de uppenbarligen varit psykfall som står ute i det här vädret, även om hon skulle vara kändis. Så på sin höjd insinuerar du att hon drar till sig psykfall. Dessutom, som hon själv antydde så är hon nog inte så desperat att hon tar vem som helst bara för att han hänger utanför hennes dörr. Jag tror att hon snarare är en sådan kvinna som har råd att vara kräsen med vilka män hon väljer.
    DU behöver inte vara orolig, jag blir inte knäckt, är inget psykfall och bygger inte upp några förväntningar. Mina frågor var på skoj och jag antar att hans svar oxå är det.

Men tack för din omtanke.
Svar på tråden Tråddödare forts....