• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-06 23:26:12 följande:
    Ja... jag är fruktansvärt stolt över mina tre år!!!! Jag är smårund men jag har kontroll och jag går inte upp! Pinnsmal skulle vara alltför tråkigt eftersom det skulle innebära tonfisk för jämnan och där gick min gräns... Jag är nyfiken på hur du lyckas och hur länge du hållit på som du gör... Vad säger omgivningen när du går in på anaboldieten? Barnens kalas osv..?
    Jag lyckas för att jag är extremt målmedveten när jag väl sätter igång. Omgivningen tycker det är lite konstigt men eftersom det är tidsbegränsat så går det bra.

Detta är min hobby, läser böcker, är med i olika träningsforum på nätet där vi delar med oss av recept, tips o ideer. Sätter upp tydliga mål o delmål.

Nu låter det som att man inte håller på med annat, men det går av sig själv och det tar inte mycket extra tid mer än lite planering.

• Scratchy
    Velour skrev 2010-02-06 23:38:31 följande:
    Och några röda...mums. Dry Martini har jag aldrig smakat, men om du bjuder så..
    Jag vet bara två personer som gillar den. James Bond och jag...
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:40:56 följande:
    Jag vet bara två personer som gillar den. James Bond och jag... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    {#lang_emotions_cool} Men det kanske blir tre sen. Jag, du och Mr. Bond. Fast han är för gammal (vad det nu har med saken att göra).
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:39:52 följande:
    Du läste inte mitt svar innan eller? Varför ska jag ränna runt när jag känner maffian? Du å andra sidan borde hålla dig väl med mig om du är där, för annars blablablabla maffiagrejer.
    Äh, det säger du för att få kompisar...

Blablablablabla.

Dessutom är det som sagt var inte mycket att hitta, och resan och alla dessa dyra drinkar den där Velour ska ha kommer äta upp all profit.

Tycker vi skippar grävandet och maffian och så dricker vi drinkar istället!
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-06 23:40:07 följande:
    Jag lyckas för att jag är extremt målmedveten när jag väl sätter igång. Omgivningen tycker det är lite konstigt men eftersom det är tidsbegränsat så går det bra.Detta är min hobby, läser böcker, är med i olika träningsforum på nätet där vi delar med oss av recept, tips o ideer. Sätter upp tydliga mål o delmål.Nu låter det som att man inte håller på med annat, men det går av sig själv och det tar inte mycket extra tid mer än lite planering.
    Hmmm... du ses alltså som en konstig prick
    He he..
    Lycka till med beach -10!!!!

(Jag har lite svårt för 2010... eller -10 osv. Bättre med -09. Då såg man att det gällde år... )
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:40:56 följande:
    Jag vet bara två personer som gillar den. James Bond och jag...
    Var det inte du som inte nyttjar alkohol...?
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-06 23:36:18 följande:
    Ja, den tråden. En viss person där är verkligen bakom flötet. Därför jag inte deltar längre
    Lite underhållande att läsa.... Jag inser att jag har mycket lite faktakunnande om dessa frågor.

Får nog läsa på någon dag men ämnet är rätt stort så det skulle krävas mycket tid....
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-06 23:44:01 följande:
    Hmmm... du ses alltså som en konstig prick He he.. Lycka till med beach -10!!!! (Jag har lite svårt för 2010... eller -10 osv. Bättre med -09. Då såg man att det gällde år... )
    Konstig prick, det är jag det!

Nä men i alla fall en som har konstiga ideer om mat

Tack, lycka till själv med sockerhanteringen!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 23:43:36 följande:
    Äh, det säger du för att få kompisar...Blablablablabla.Dessutom är det som sagt var inte mycket att hitta, och resan och alla dessa dyra drinkar den där Velour ska ha kommer äta upp all profit.Tycker vi skippar grävandet och maffian och så dricker vi drinkar istället!
    Menar du att du ska dricka mig redlös så jag inte kommer att minnas nåt av resan?
Svar på tråden Tråddödare forts....