• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-06 23:56:19 följande:
    Valet är enkelt..
    Tänker du tala om det?
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-07 00:02:55 följande:
    Tänker du tala om det? Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Absolut. Jag drar till Kalifornien istället!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-07 00:04:59 följande:
    Absolut. Jag drar till Kalifornien istället!
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Velour

Midka, den där tjejen som sticker ut tungan i sin avatar. Hon har förut tydligt visat att hon är rasist. Nyss bevisade hon det genom att länka till Metapedia som är klart nazistiskt

Jag undrar, hon som inte är arier eller iallafall inte av den germanska rasen mer än att henner mor är svensk (om jag kommer ihåg rätt), hur hon kan vara på deras sida ens{#lang_emotions_dreamer}

• Midka

Velour! Du måste kolla SD tråden! Hon är inte riktig... jag frågade om hon verkligen tror att miljön inte kan påverka dna och hon svarade.... : Källa?
    Hihihihhi vill hon ha källa på vad hon tror... *asg*

• Velour
    Midka skrev 2010-02-07 00:12:40 följande:
    Velour! Du måste kolla SD tråden! Hon är inte riktig... jag frågade om hon verkligen tror att miljön inte kan påverka dna och hon svarade.... : Källa?Hihihihhi vill hon ha källa på vad hon tror... *asg*
    Jag har följt den där tråden i hemlighet, utan att delta nämnvärt. Hon och jag rök ihop förut och det slutade med att hon tyckte att jag var gammal, att min son inte kan vara så smart om han brås på mig etc...

Hon är den mest korkade och obildade människa jag någonsin har stött på och de enda källor hon har är de rasistiska källorna. Hon frågar efter källa hela tiden som om det skulle vara svårt att fälla hennes rasistiska källor. Hon är inte rationell för fem öre!! Hon tror att bara för att det inte står med stora bokstäver i SDs sida "SD är rasister", så är SD inte rasister. Alltså kan hon aldrig läsa mellan rader eller sätta ihop två plus två. Det är BARA det som är nedskrivet som räknas och speciellt det som är nedskrivet på nazistiska/främlingsfientliga sajter.

Big Daddy har flera gånger försökt förklara för henne vad som är rasistiskt med SD, men hennes få hjärnceller snappar inte upp
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-07 00:17:09 följande:
    Jag har följt den där tråden i hemlighet, utan att delta nämnvärt. Hon och jag rök ihop förut och det slutade med att hon tyckte att jag var gammal, att min son inte kan vara så smart om han brås på mig etc... Hon är den mest korkade och obildade människa jag någonsin har stött på och de enda källor hon har är de rasistiska källorna. Hon frågar efter källa hela tiden som om det skulle vara svårt att fälla hennes rasistiska källor. Hon är inte rationell för fem öre!! Hon tror att bara för att det inte står med stora bokstäver i SDs sida "SD är rasister", så är SD inte rasister. Alltså kan hon aldrig läsa mellan rader eller sätta ihop två plus två. Det är BARA det som är nedskrivet som räknas och speciellt det som är nedskrivet på nazistiska/främlingsfientliga sajter.Big Daddy har flera gånger försökt förklara för henne vad som är rasistiskt med SD, men hennes få hjärnceller snappar inte upp
    Jisses.... BD verkar vara en ganska kul typ...
    Vad är Metapedia? En omskriven Encykolpedia utan jude utrotning odyl??
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-07 00:20:43 följande:
    Jisses.... BD verkar vara en ganska kul typ...Vad är Metapedia? En omskriven Encykolpedia utan jude utrotning odyl??
    Metapedia är nazisternas Wikipedia helt enkelt Googla Metapedia så får du se!
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-07 00:21:57 följande:
    Metapedia är nazisternas Wikipedia helt enkelt Googla Metapedia så får du se!
    Oj!
    Jag tror de har datakrångel på FL... SD tråden är avstängd och den har bara varit öppen ca en månad ... Det gick kanske lite för hett till... Ibland förstår jag inte riktigt besluten här på FL.... {#lang_emotions_undecided}
    Om man anser att någon blir ansatt på ett felaktigt sätt är det väl bättre att informera om det istf att bara klippa något?
Svar på tråden Tråddödare forts....