• Midka

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-14 22:38:18 följande:
    Ah, men det är ju kanonbra Fiona! Du kommer att få en strålande vecka*ler fortfarande från öra till öra*
    Fint nr!!!! Grattis!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-14 22:39:20 följande:
    låter jättetrevligt! vad ska ni göra för skoj?
    Vi ska spela spel, jag ska träffa vänner, lilleman ska träffa sina kusiner (och ajg mina brorsbarn) mys helt enkelt!
  • Midka

Sedek: Det är till att ha blivit lite divig, tror jag.... Vänta bara när vi närmar oss 20 000....

• Midka
    Sedek skrev 2010-02-14 22:45:15 följande:
    Nä nu ska jag läsa lite och sedan sova.Hoppas det löser sig. Velour är en sann vänn!Godnatt på er
    Go natt på dig med!
  • Midka

Jaha... så är det du och jag kvar Fiona.....

• Midka

Det är snart en timme sen Velan loggade ut....

Veeeelan??

VEEEEEEELAN!

VELAN!

• Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-02-14 23:06:54 följande:
    De pratar säkert fortfarande. Tror inte det är ett samtal man tar på en kvart. Det ordnar sig säkert Midka, gå du och nanna kudden så du orkar med morgondagen också.
      "nanna kudden"   
    Ja, antagligen har du rätt... Är det så, så kommer det nog att ta ett tag...
    Vi får se hur länge jag har lust att vara vaken..
    är ju så förbaskat nyfiken av mig..{#lang_emotions_frown}
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-14 23:13:39 följande:
    att man kan oroa sig så för ngn man aldrig träffat -och känna sig säker på att en annan person man aldrig träffat är en så bra & snäll person att man känner sig lugnad av att denne pratar med den första!Internet är otroligt!
    Eller hur!!!
    Jag är djupt farsinerad. Och så sägs det att det är så osocialt med att sitta vid datorn hela kvällen.....

{#lang_emotions_ghost}    Filmen Nätet!!    {#lang_emotions_ghost}
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-14 22:46:43 följande:
    nu vet jag att du retas, så jag ska inte dra det där om våra 45h-veckor! barn människor? njae, det vet jag inte, men 16-åringar får nog anses ganska pratbara!
    Det där med att säga människor om barn... Jag kan bli helt stum av förvåning när folk särskiljer barn från övriga mänskligheten... Det visar sig i att man inte pratar till barnen uten till deras föräldrar eller syskon, eller så pratar man inte alls med dem! Eller att man itne frågar barnen vad de vill dricka till maten... bara tömmer upp när kompisen har något annat i glaset. Hemma är det helt ok eftersom man alltid / ofta vet vad den lille vill ha men när man är bland andra och alla vuxna blir tillfrågade vad de vill ha och så behandlar man barnen på helt annat sätt!!

Eller att ta på barn. Bara för att det är ett barn är det plötsligt ok att rufsa om i håret odl. Ibland blir jag tokig av att barn behandlas på ett annorlunda sätt än andra människor! *suck*
Svar på tråden Tråddödare forts....