• Midka

Tråddödare forts....

Go natt på er andra oxå!

• Midka

God morgon eller godnatt (till er sömntutor.. )

Ses ikväll!

• Midka

På tal om grått hår.... Jag har ett stort diadem med grått hår från öra, panna till öra plus att jag har mycket inslag i övriga håret. Har försökt bita ihop för att få se hur det ser ut men bangar till sist och färgar. Nu ska jag färga svarta slingor så det inte blir så skarp kant varje gång det växer ut....

• Midka

Jag och jhärtaa får sätta oss på nördbänken och titta på när ni snuskar er och sen är det vi som får alla gratisdrinkar av alla gubbar..... (för 20 år sen i af...)

• Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:08:55 följande:
    Eller ni kanske sätter glaset mellan brösten?
    Vilka bröst..... det där med penntricket har jag aldrig förstått....
  • Midka

Om vi blir medlemmar kan man få vädigt billiga kryssningar men det gäller att boka i goooood tid. Vilka datum?

• Midka

Sedek!

Vad hette det korrelationen mellan är inte.....

Jag kommer ihåg vad det betydde men inte orden...

• Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:16:59 följande:
    Fast du ska inte sätta det under brösten.. Har du bh på dig så kan du sätta den där i, mellan brösten. Penntricket, du tar en penna, klär av dig allt på överkroppen, sätter pennen under brösten för att se om den stannar kvar eller inte.
    Det var just det.... vaddå stanna kvar? Är det möjligt... {#lang_emotions_cool}

Dessutom skulle jag behöva bh med mycket puchups och då kan jag lika gärna fylla bh-kuddarna med sprit och då räcker det med ett sugrör ... Ett glas? Aldrig att det stannar kvar!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:18:28 följande:
    Hahaha.. nej, ni kan få vara med oss och hjälpa till med att mjuka upp Scratchy. Fiona då? Vad vill hon göra tror ni?
    Hmmm. Jag gissar att hon står med höga stövlar och en lite piska. Om någon gör fel kommer hon ha full koll.... Vad tror du?
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-15 21:22:13 följande:
    Nu är ju jag inte så väldigt intelligent efter kl 21 så jag måste erkänna att jag inte förstår vad du menar Korrelationen mellan amerikanska dollar och kannadensiska dollar är rätt så stark, med en liten fördröjning i den norra. Eller vilken korrelation menar du?
    Du skrev för några dagar sen till S-mannen en mening som du vill ha förklarad. Meningen var något i stil med:

Korrelationen är inte........

Betydelsen var att jämförelsen inte alltid ger varifrån något startar. Alltså att man kan se att fler brott ger fler fängelser men vad är grundorsaken?
Svar på tråden Tråddödare forts....