• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 20:22:54 följande:
    Hej hej ;)Åh, vilken dag. Har tvättat, städat hela dan känns det som. 15 maskiner tvätt!!!!!!!! mina kläder var bara 2 maskiner. Jaja, ska inte gnälla. Barnen sover, rena kläder, städat hem så nu ska jag sitta här en stund ;)Hur är det med er då? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    15 maskiner? Det var som fan!

Jodå, det har varit en förjävlig dag eftersom jag är trött på att plugga helt enkelt. Men annars rätt händelselöst och tråkigt
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 20:45:41 följande:
    Tänkte bara gå in och önska god natt, ska se tv resten av kvällen, missade ju Melodifestivalen igår Och först är det Damernas detektivbyrå, säsongsavslutning ju! Natti tråden! Kram Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Ha det så mysigt och godnatt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 20:51:33 följande:
    Men vad ska jag göra med mobilen han gav mig, försökte få honom att ta med den hem igen.. men han vägrade. Vill inte känna att han försöker köpa mig eller nått. FAN! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag vet hur du känner det. Men använd inte mobilen isåfall. Han lär väl märka det.
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-07 20:52:27 följande:
    Nej, skjut inte upp det, då blir det bara jobbigare. Bäst att sätta igång så tidigt som möjligt så man blir klar så tidigt som möjligt, även om man ibland känner att det känns helt värdelöst.
    Meeh! Kan jag inte få njuta i några år utan att jobba och plugga samtidigt...
    Jag förstår vad du menar!! Jag får se.... Beror på hur jag känner mig i slutet på mars.
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 20:44:29 följande:
    Ja, nu känns det bättre, har varit himla deppig ett tag nu men det verkar gå över nu, har haft en trevlig helg med kalas och fika och mys med lillpojken min Tack för omtanken!
    Tänk vad detär trevligt att umgås!! Kalas som slutar utan kaos är alltid trevliga!
    Jag ska snar titta på Damernas även jag!
    Ses!!!!
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-07 20:27:46 följande:
    Räkna själv..!Eller kan du inte.
    Om jag kan? Klartt att jag kan.
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Midka

Rose: Shit vad du varit duktig!!!! Jag har ca 15 maskiner att göra under veckan... Grejjen är att om jag inte tvättar behöver jag inte vika och lägga in i skåpet... )

• Velour
    Midka skrev 2010-02-07 20:57:51 följande:
    Meeh! Kan jag inte få njuta i några år utan att jobba och plugga samtidigt... Jag förstår vad du menar!! Jag får se.... Beror på hur jag känner mig i slutet på mars.
    NEJ! Men vad hade du tänkt plugga?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-07 20:52:59 följande:
    Den uträkningen får du stå för!
    Okej, här försöker jag ge dig chansen att verka smart för en gångs skull genom att räkna lite, men okej, vill du inte ta chansen så vill du inte...
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-07 20:51:33 följande:
    Men vad ska jag göra med mobilen han gav mig, försökte få honom att ta med den hem igen.. men han vägrade. Vill inte känna att han försöker köpa mig eller nått. FAN!
    Posta den till honom...?
    Eller använd den och se det som ett tack för besväret för att du får sitta och smsa när du inte vill.... Nej! Bättre att posta den till honom!!
Svar på tråden Tråddödare forts....