• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:16:14 följande:
    Känns som du har gjort ditt nu, nu är det upp till henne. Skönt att du har en bra svärmor, hon kanske kan kompencera lite din dåliga relation till din mamma.
    grejen är att vi haft en hur bra relation som helst men att det nu känns som om hon tar ut all frustration på mig.
    ja, jag har världens bästa svärmor och tur är det!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:23:13 följande:
    Fy vad trött jag blir på folk som inte kan respeltera vad man säger utan ska älta saker i evighet. En kompis skickade sms och frågade om det fick komma hit, visst skrev jag men ni få komma nu då för när flickorna åker vill jag vara ensam tills sonen kommer i morron. Men istället för att komma hit så har personen suttit och sms i flera timmar om varför de inte var önskade här efter att flickorna åkt. Så nu har jag sagt att de inte få komma alls, utan vi får träffas en annan dag, tappade helt intresset av att träffa personen efter att i flera timmar blivit ifrågasatt via sms.
    alltid trist när folk inte lyssnar.
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:35:31 följande:
    Men man får egentligen bäst svar om man frågar sig själv.. eller så är det kanske inte.
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:37:43 följande:
    Funderar på att sätta mig och skriva blogg, som bara mina vänner kan läsa.. för att förklara läget, men jag vet inte. Får fråga Vellan vad hon tycker, när hon kommer in igen.. om hon nu gör det när jag är här. Sitter och väntar på ett telefonsamtal som enligt min advokat skulle komma idag.. men än så länge inget. Hoppas inte jag sitter är och är nervös i onödan och samtalet aldrig kommer..
    hoppas advokatsamtalet går bra!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:23:13 följande:
    Fy vad trött jag blir på folk som inte kan respeltera vad man säger utan ska älta saker i evighet.En kompis skickade sms och frågade om det fick komma hit, visst skrev jag men ni få komma nu då för när flickorna åker vill jag vara ensam tills sonen kommer i morron. Men istället för att komma hit så har personen suttit och sms i flera timmar om varför de inte var önskade här efter att flickorna åkt. Så nu har jag sagt att de inte få komma alls, utan vi får träffas en annan dag, tappade helt intresset av att träffa personen efter att i flera timmar blivit ifrågasatt via sms. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men vilket taskigt bemötande. Förklara läget lite mer, om hur du mår och hur du känner, att du just nu behöver vara lite ensam för att organisera tankarna (om det är det du känner), att det inte är personligt mot den personen egentligen. Sen får det faktiskt vara upp till personen att hantera situationen för då har du sagt hur saker och ting ligger till.
    Det är jättejobbigt att bli ifrågasatt när man själv mår dåligt och inser inte personen det så får du väl sluta besvara frågorna, för att skona dig själv så att säga. Förhoppningsvis kommer personen till insikt.

*kram*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:37:43 följande:
    Funderar på att sätta mig och skriva blogg, som bara mina vänner kan läsa.. för att förklara läget, men jag vet inte. Får fråga Vellan vad hon tycker, när hon kommer in igen.. om hon nu gör det när jag är här.Sitter och väntar på ett telefonsamtal som enligt min advokat skulle komma idag.. men än så länge inget. Hoppas inte jag sitter är och är nervös i onödan och samtalet aldrig kommer.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Oj, fråga mig? *smickrad*{#lang_emotions_embarassed} Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men det kanske är en bra ventilering. På så sätt når du ut till de flesta som känner dig och du slipper kanske förklara dig en himla massa och folk kanske tänker till en eller två gånger innan de hoppar på dig med ifrågasättande.

Att vänta är jättejobbigt, men förhoppningsvis får du det där samtalet tills imorgon. Hoppas det ordnar sig vännen{#lang_emotions_flower}
  • Velour

För egen del så känner jag att jag vill bränna upp all kurslitteratur då den ena är jobbigare än den andra. Just nu måste jag läsa några sidor sociologiska begrepp och tankesätt på engelska. Fy sjutton vad jobbigt!

Tänkte ge dem till dig Fiona, så du kunde översätta

• Polly S
    Velour skrev 2010-02-07 16:52:06 följande:
    För egen del så känner jag att jag vill bränna upp all kurslitteratur då den ena är jobbigare än den andra. Just nu måste jag läsa några sidor sociologiska begrepp och tankesätt på engelska. Fy sjutton vad jobbigt! Tänkte ge dem till dig Fiona, så du kunde översätta
    fackspråk är alltid jobbigt, oavsett språk, tills man kommer in i tugget. hang in there!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-07 17:08:49 följande:
    fackspråk är alltid jobbigt, oavsett språk, tills man kommer in i tugget. hang in there!
    Jag hänger - på lillfingret Nu ska det kollas på Urban Legends. C ya!
Svar på tråden Tråddödare forts....