• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-07 19:51:18 följande:
    Jösses vad ni har det trassligt! Mandi: Ta inte skit! Om dina vänner inte kan respektera dig  -  BYT! Lätt att skiva,,, jag vet. Men jag tycker inte att man ska behöva förklara sig inför puckon. Kan de inte fatta, lägg ner! (Vi finns ju ! bara när du själv vill...!) Fiona: Mammor är svåra att byta ut. Gå i terapi! Hon är skyldig dig allt och du är inte skyldig henne något. Velour: *suck* inte avdundsjuk. Funderar på att börja plugga till hösten men jag tror jag skjuter upp det ett år till..... JhA: Verkar som att det flyter på? S-mannen: Vilken fin avatar! Om Ord Blind.... Skulle inte hon föda barn snart? Eller så kom vi lite för nära henne... Man vet aldrig! Vi ahr haft det toppen i helgen! Skottat snö, spelat, städat... = toppen!! Ska natta lillen nu... ses sen!!!
    Ja, nu känns det bättre, har varit himla deppig ett tag nu men det verkar gå över nu, har haft en trevlig helg med kalas och fika och mys med lillpojken min Tack för omtanken!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick

Tänkte bara gå in och önska god natt, ska se tv resten av kvällen, missade ju Melodifestivalen igår Och först är det Damernas detektivbyrå, säsongsavslutning ju!
    Natti tråden! Kram

Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 20:45:41 följande:
    Tänkte bara gå in och önska god natt, ska se tv resten av kvällen, missade ju Melodifestivalen igår Och först är det Damernas detektivbyrå, säsongsavslutning ju! Natti tråden! Kram
    Ha det så trevlig med melodifestivalen :)

Natti natti.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 18:15:18 följande:
    Han vet precis hur jag mår, har pratat väldigt öppet mot honom för att få honom att fatta att jag är inte redo för något förhållande och jag vill bara vara hans vän. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ah, nu vet jag mer om läget mellan er, att han är ett ex som vill ha mer etc. Sådant där kan man nästan inte göra något åt. Mitt ex var ute efter mig under ett helt år och vad jag än sa, hur mycket jag än bad honom gå vidare och hitta nån annan så funkade det inte. Jag fick helt enkelt vänta tills hans känslor för mig försvann. Men då krävdes det också att jag inte hade nåt med honom att göra. Att du och ditt ex är vänner försvårar ju situationen.
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 20:45:41 följande:
    Tänkte bara gå in och önska god natt, ska se tv resten av kvällen, missade ju Melodifestivalen igår Och först är det Damernas detektivbyrå, säsongsavslutning ju! Natti tråden! Kram
    Natti Natti!!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-07 18:13:11 följande:
    Denna vinter tar död på mig.... Är så sjukt trött o kroppen skriker vid varje rörelse... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Jag förstår det, av allt du har skrivit om innan. *kram*
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-07 19:35:50 följande:
    Good evening bitches!!! Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Mjaooo! Är det du på avataren?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-07 20:47:58 följande:
    Ah, nu vet jag mer om läget mellan er, att han är ett ex som vill ha mer etc. Sådant där kan man nästan inte göra något åt. Mitt ex var ute efter mig under ett helt år och vad jag än sa, hur mycket jag än bad honom gå vidare och hitta nån annan så funkade det inte. Jag fick helt enkelt vänta tills hans känslor för mig försvann. Men då krävdes det också att jag inte hade nåt med honom att göra. Att du och ditt ex är vänner försvårar ju situationen.
    Men vad ska jag göra med mobilen han gav mig, försökte få honom att ta med den hem igen.. men han vägrade. Vill inte känna att han försöker köpa mig eller nått. FAN!

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-07 19:51:18 följande:
    Jösses vad ni har det trassligt!Mandi: Ta inte skit! Om dina vänner inte kan respektera dig  -  BYT! Lätt att skiva,,, jag vet. Men jag tycker inte att man ska behöva förklara sig inför puckon. Kan de inte fatta, lägg ner! (Vi finns ju ! bara när du själv vill...!)Fiona: Mammor är svåra att byta ut. Gå i terapi! Hon är skyldig dig allt och du är inte skyldig henne något.Velour: *suck* inte avdundsjuk. Funderar på att börja plugga till hösten men jag tror jag skjuter upp det ett år till.....JhA: Verkar som att det flyter på?S-mannen: Vilken fin avatar!Om Ord Blind.... Skulle inte hon föda barn snart? Eller så kom vi lite för nära henne... Man vet aldrig!Vi ahr haft det toppen i helgen! Skottat snö, spelat, städat... = toppen!!Ska natta lillen nu... ses sen!!!
    Nej, skjut inte upp det, då blir det bara jobbigare. Bäst att sätta igång så tidigt som möjligt så man blir klar så tidigt som möjligt, även om man ibland känner att det känns helt värdelöst.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-07 20:02:22 följande:
    I procent tack!!! Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Den uträkningen får du stå för!
Svar på tråden Tråddödare forts....