Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-05 04:07:21 följande:
    Oj, har ni gått och lagt er redan?Jag ser att jag varit efterfrågad och det värmer mitt hjärta. Det spekulerades också i om jag hade gått och lagt mig eller om jag hade att göra med en pudding.Gått och lagt mig? Pe-lease!!!Pudding? Ja, eller diamant, pärla, snygging, skönhet, vad ni vill. Trevligt hade vi i alla fall... 延雪平最好!
    Och huuuuur visste jag det, tro?
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-05 07:45:56 följande:
    *trådkram* Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Bra, sakta men säkert börjar du hamna i samma tvångstankebeteende som mig...moahhahahahaaaa....{#lang_emotions_djavulsk}
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 08:37:15 följande:
    I know, I'm evil
    Jag hoppas att du alltid är såhär rar när du är elak
    Analysera mera!
  • Velour

Nu ska jag iaf till grupparbetet. Take care, bye bye!

Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-05 10:07:57 följande:
    Bara för det så blir det ingen trådkram nästa gång! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Whyyyyyyyyyyyyy???
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-05 10:09:33 följande:
    Go girl! Med den svärmodern låter det som att du väljer på bästa sätt för din son!!!
    Grejen är att min ex-man har brustit väldigt mycket när det gäller att ta hand om vår son...Det är sååååååååå mycket som ligger bakom det beslut jag tog angående umgänge.

En sak vill jag dock påpeka, och det är att jag aldrig någonsin fattade nåt beslut av ren jävelskap. Det vet jag skulle drabba vår son värst, vilket jag aldrig skulle vilja utsätta honom för.

Jag menar, det räcker med att mamma och pappa är skilda. Mer än så ska inte vår son behöva genomlida.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-05 10:12:14 följande:
    En .... ?Grattis till nummret!(Kul att dessa meningar hamnade i samma inlägg... )
    Heheh...gillar ditt sätt att tänka!
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-05 10:36:52 följande:
    Här nästan misshandlar jag min dotter för att skaffa ett barn till! (Jag blir galen av hormonerna, det var en av anledniingarna till att vi ville ha de tätt för att jag inte vill att min dotter ska minnas sin knäppkärring till morsa.) Vi hade en lite dust idag som slutade med att jag satt på golvet i köket och grät, hon vaknade påtok för tidigt, jag alldeles för trött, hon trött och gnällig, jag inget tålamod.Jag har all förståelse i världen för de som inte skaffar fler än ett barn även om det aldrig har varit ett alternativ för mig egentligen. Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Men guuu' vilken dålig morsa du är!! Grät du inför ditt barn? Nu kommer ju hon att få men för resten av sitt liv. Socialen nästa!!

Kram på dig vännen. Eller nej! Styjkekjamaj
    Analysera mera!
  • Velour

J hjärtar A,

flna bilder! Nice skor! Men Loppan - ja honom vill man ju bita i kinden

Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-05 13:53:28 följande:
    Tack! Den värmde. Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Håller du fortfarande fast vid att inte dyka upp på träffen? *håller tummarna för att du ska säga nej*
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....