Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Nu ska jag iaf gå och vila lite. Ses senare!

Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-05 14:30:16 följande:
    Vad söt du är. Men mitt nej står tyvärr fast. Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    {#lang_emotions_cry}
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-05 17:03:00 följande:
    Scratchys nyår Kapitel 3På bussenJag hade aldrig åkt Bus4You förut så det var en intressant upplevelse att komma på bussen. Det var två säten på ena sidan om gången och ett säte på andra sidan. I varje rad allstå. Jag hittade ett ensamt säte som var ledigt och satte mig där. Bussen kom ju från Göteborg så det var redan en hel del folk på och det var inte många säten som var lediga. Mitt över gången satt några kulturberikande personer som var mycket solbrända från födseln, nästan svarta. De pratade ibland engelska och ibland något annat konstigt språk. Så kom det på några jättevita svenska kontorsråttor som påstod att de platsbokat de platser där de solbrända kulturberikarna satt. De solbrända kunde dock inte förstå vad de jättevita sa för någonting, men en solbränd kvinna med en solbränd liten flicka i famnen kunde förstå lite. Det hände inte så mycket på vägen. De solbrända pratade väldigt mycket och högt med varandra på en blandning av engelska och det konstiga språket. De berättade roliga historier för varandra på sitt språk, men den sista meningen var alltid på engelska. Det kunde låta ungefär så här: Asktiks fkelkf skldkjf skldkjflsjdlk.Klke ksla kfle fksljenlflskd.Kldskjlnnkef kslk fke slf:Five thousand dollars! Haaaaaahahahahahahaha… Den lilla solbrända flickan kräktes efter ungefär fem minuter. Det luktade lite illa, och sen kräktes hon var tionde minut tills vi var framme i Stockholm. Nice… Fortsättning följer i nästa kapitel: På väg hem från Stockholm 延雪平最好!
    Men du kan ju inte hoppa över till hemfärden
    Analysera mera!
  • Velour
    Harlow skrev 2010-01-05 17:28:33 följande:
    :D Vad trevligt! Bara bra grejer hoppas jag... ;) www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
    BARA bra saker. Mest att du har en thing för "tutte"
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-05 14:39:59 följande:
    Jag gissade att det är så. Verkar som att många tror att bara för att mammor inte ger sig är de automatiskt elaka människor. Ofta är de högst sympatiska som slåss för sina barn inte mot barnets pappa om ni förstår vad jag menar.Har inte så mycket erfarenhet från pappor som slåss för sina barn. Finns några jag vet om men då for inte barnen fysiskt illa hos mamman... Psykiskt kanske men det får tiden utvisa.
    Om familjerättshandläggaren vänder sig mot mig helt plötsligt, betyder det då att det är jag som är den elaka? Med tanke på allting jag berättat för henne som min ex-man utsatt både mig och vår son för?

Jag kan säga som så, att Fam.rätten är värdelös, iaf i mitt fall. Inte nog med att de aldrig tog mig på allvar, när min exman hotade mig till livet och jag berättade för fam.rätthandläggaren sa hon bara: Hoppas att han inte gör om det.
    Analysera mera!
  • Velour
    Harlow skrev 2010-01-05 17:31:31 följande:
    Det stämmer, varför vet jag inte. Det bara blev så! :D (Det var väl på den tiden jag ammade antar jag...) www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)

Hehhe, då får vi se till att återupprätta ordningen igen.

Tuuutteeeee!!

Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 15:35:05 följande:
    Ja, akta bara så han inte biter tillbaks
    Gooochi gooochi!!!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-05 17:35:03 följande:
    Scratchys nyår Kapitel 4 På väg hem från StockholmEfter en mycket trevlig kväll… eller natt menar jag ju, tillsammans med Velour så åkte jag med utmattade organ hem igen. Jag vet inte vad som hände på bussresan hem för jag var ganska slocknad hela vägen. Velour hade ju hållt mig vaken hela natten. Sagan slut! 延雪平最好!
    Naaaaaaaaw!

Är det du på din avatar? Visserligen vet jag ju hur du ser ut, men den bilden är rätt otydlig.
    Analysera mera!
  • Velour

Heter det inte champagne?

Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-05 17:38:01 följande:
    Ta en bättre bild själv då! (...bitch...) 延雪平最好!
    Med tanke på att jag faktiskt har tagit bilder på dig med bättre kvalité, så kan du ju bara äta upp det du skrev. Bitch!
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....