• Midka

Tråddödare forts....

Midka skrev 2009-12-27 20:23:03 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 20:19:49 följande:
    Som att sniffa på damtorsor tex...
    *asg*
    damtrosor givetvis!
  • Midka

Ord blind skrev 2009-12-27 20:21:06 följande:

Betyder det att jag måste skaffa mig ett liv?
    Tyvärr.... ja!
    Sorry! Eller så kan du hålla mig sällskap fram till kl21......!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-27 20:19:35 följande:
    Ja, pervo är mitt andra namn!Vi ses senare
    Ses!!
  • Midka

Ord blind skrev 2009-12-27 20:25:10 följande:

Det är för mycket för min lilla hjärna just nu.... Jag kör med gammal lärdom just nu... :D
    he he he
    Gammal lärdom är inte att förakta!
  • Midka

Jag har en släng av dyslexi. Inte så det stör egentligen, utom när jag ska till att bokstavera något högt eller på teckenspråk (då kan det vara ganska besvärande..
    )
    Sen har jag så förbaskat höga krav på mig själv att det ska bli hyfsat rätt.... Jag kan haka upp mig ganska mycket på när folk stavar fel eftersom jag får svårt att hålla fokus på inehållet men det är egentligen en bisak!

Det blir hemskt roligt ibland med felstavningar. Som att det skulle vara perverst att lukta på en kvinnas torso. Det är ganska många som skulle hamna under stämpeln pervers isf....

I en annan tråd skev jag att jag full har accepterat ... och full är jag inte nu i alla fall....

• Midka

Ord blind skrev 2009-12-27 20:46:23 följande:

Skit i kraven! Det är ett forum där man är för att det är roligt. Är det någon som har problem med att du stavar fel så har de enligt mig stora personliga problem som hindrar dom i den sociala samvaron.... :)
    Sant så sant!!

Ska du titta på damernas dedektivbyrå? Börjar på ettan om en minut.
  • Midka

Damernas är helt uuuuunderbar!
    Jag är nästan kär och det har bara gått 25 minuter!

• Midka
    Velour skrev 2009-12-27 21:43:41 följande:
    Grattis till numret
    Wohoooo ett fiint nr... femhundra!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-27 21:45:53 följande:
    Har du? Dyslexi alltså? Då måste väl jag också ha det för jag känner igen mig i det du skriver, alltså att hålla fokus på innehållet i en text om det är många stavfel och andra språkliga brister.
    Japp! Dessutom kan jag ibland fastna fullständig på ett ord som egentligen är helt vanlig.
    Har inte gjort något test eller då men det skulle vara intresannt att göra ett ordetntlig test bara för att få veta....
    I mina tolkingar till tecken har jag grymt svårt att få till "vanliga" bokstaveringar. Gör mitt bästa för att komma runt dem ellet hoppa över.
    Kan bli lätt fustrerande när folk säger att jag ska träna mer för att lyckas. Yeah! Som om det skulle hjälpa!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-27 21:57:51 följande:
    Tycker ni att antalet sexpartners och ens intelligensnivå har samband? *hoppas på diskussion*
    Hmmm, svår fråga. Det beror på lite hur man ser det... Har man haft en vild ungdom på några år och sen lugnat sig är det mer omognad. I viss mån borde hänga lite samman med anknytningsproblem. Är man notorisk på kararl eller kvinnor kanske man bör se över vissa andra delar i sitt liv.
    Sen har vi svingers och andra valda sexuella inriktningar och där tycker jag inte att det hänger samman med intelligens. (Å andra sidan har jag aldrig varit med på allvar i de sällskapen så det kanske är en fördom.)
Svar på tråden Tråddödare forts....