• Midka

Tråddödare forts....

confligere skrev 2009-12-26 22:41:53 följande:
    Nu har jag gjort en profil. Vet inte hur mycket den säger om mig, men ändå.
    Det var det fräckaste!! :-O
    Menar du att våra vänner här förolämpar varandra??? Och att du dessutom läääär av dem!!!! :-O Illa illa! Jag trodde du lärde dig av S irl så det räckte....
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:46:25 följande:
    Ja, och glöm aldrig mer bort det där. Så det så!Nice presentation förresten. Så du anser att du är lite för mesig? Bra, håll dig så. Försök att stå emot att hamna i samma avgrund som oss andra Det finns fortfarande hopp för dig!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:48:01 följande:
    Nä, han menade nog inte oss här i tråden. Han skulle nog inte våga det iaf
    He he... Jag tror han menade oss (mig) i högsta grad och det är helt ok! Bättre att lära här på avstånd och veta hur han ska känna igen det irl så han inte hittar någon riktig bitch som hunsar honom!!! (Om han nu är så snäll som han säger... I de lugnaste vattnen....)
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:54:07 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-26 22:42:52 följande:
    Men shit! Kryckor? Då föredrar jag nog kräkningar. Men förhoppningsvis behöver du inte kryckor den här gången
    Cykel är bra också. Då behöver man inte belasta armarna så mycket!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:55:49 följande:
    Men du kan väl inte ställa upp på det helt gratis heller?Håller med i dina ord Jag borde nog lära mig ett och annat jag också, så jag kan bli mer bitchig.
    Jo då! Jag är alldeles för dumsnäll för att inte bjud på det. Dessutom är jag lite rädd att jag skrämt bort Sctachy för att jag var lite sarkastisk mot honom igår så lite bot mot andra gör nog bara gott....
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:58:21 följande:
    Har märkt att de bitchigaste tjejerna får de snällaste killarna, av nån anledning.
    OJ! *generad!* Har aldrig tänkt på det sättet.... mer att de snyggbitchiga får dem och aldrig räknat mig till den kategorin.... men om du säger så, så.... Min man är nog det snällaste som går i ett par skor och har snopp! (Vad säger det om mig!!! :-O)
  • Midka
    confligere skrev 2009-12-26 22:58:49 följande:
    Jag tror att det som lockade var Itchys kommetar när vi var i regnskogen i somras (och han kom tillbaka gråtandes som en liten skolflicka efter att ha blivit "bestulen på ett nummer" på internetcaféet):"Shit, det finns ett ställe på internet där verkligen alla idioter i Sverige samlats på ett och samma ställe! Helt bisarrt! Allvarligt, man tror knappt att folk kan vara så himla tröga. Du bara måste skapa ett konto och gå in och reta upp folk. Bättre än tv faktiskt."Sen tillade han att han hängde mest i en tråd där folk var lite smartare, så ni ska inte ta det personligt.
    ! Tack !
  • Midka
    confligere skrev 2009-12-26 22:58:49 följande:
    Jag tror att det som lockade var Itchys kommetar när vi var i regnskogen i somras (och han kom tillbaka gråtandes som en liten skolflicka efter att ha blivit "bestulen på ett nummer" på internetcaféet):"Shit, det finns ett ställe på internet där verkligen alla idioter i Sverige samlats på ett och samma ställe! Helt bisarrt! Allvarligt, man tror knappt att folk kan vara så himla tröga. Du bara måste skapa ett konto och gå in och reta upp folk. Bättre än tv faktiskt."Sen tillade han att han hängde mest i en tråd där folk var lite smartare, så ni ska inte ta det personligt.
    Faan!!! I somras sa du... Var det innan jag kom in i tråden?... *kliar mig i huvudet....*
    Äh! jag tar det som en komplimang ändå!!!!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:59:06 följande:
    Jag försökte cykla en gång när jag var gravid. Inte bra. Fick faktiskt ont i magen
    *skratt!*
    Oj!!! Stackars dig!!!!
  • Midka
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:01:46 följande:
    Faan...jag jobbar i morgon...klockan kommer ringa 03:30....inte kul
Svar på tråden Tråddödare forts....