Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-05 22:38:20 följande:
    haha, nu vet jag vad både Velour & Isnogood heter IRL!
    Blev du Midkas FB-kompis?
    Analysera mera!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2010-01-05 22:51:53 följande:
    varför är det inga nya som vill vara mina kompisar på ansiktsboken?ni vågar inte :)
    Det är bara för att du dissade oss i den tråden!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 23:04:50 följande:
    1:a tråden: 7355 inlägg (Sedeks ska vara sist men jag kan inte läsa det, snacka om att döda tråden!)www.familjeliv.se/Forum-5-98/m45083217.html2:a tråden: 9030 inlägg (JA tar död på den genom att prat om vädret )www.familjeliv.se/Forum-5-98/m47535064-903.ht...3:e tråden: 3451 inlägg på 16 dagar -jo, nog är det mer drag här!
    Oj, så det är mer drag här?

Fan vad synd att jag inte kan öppna första tråden. Skulle vara kul att se hur det utvecklades
    Analysera mera!
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-05 23:23:30 följande:
    Oj, så det är mer drag här? Fan vad synd att jag inte kan öppna första tråden. Skulle vara kul att se hur det utvecklades Analysera mera!
    Eller rättare sagt, hur allt började
    Analysera mera!
  • Velour
    nilla 1972 skrev 2010-01-05 23:20:02 följande:
    ja för f-n. men det visste jag ju innan. men gav honom liksom en liten chans. ja fick mej i alla fall några goa vänskaps knull eller va f-n man ska kalla det...lev livet vänner och ta emot det bästa och släpp det sen....
    Noterat!
    Analysera mera!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2010-01-05 23:24:17 följande:
    jag har aldrig dissat någon... jo en tjej....som ville ha en date på nyårsafton.... jag meckade hotellrum och så vidare.. sa senaste avbeställningsdatum... men bitchen hörde inte av sig... förrns i förrgår.. .den 4:e...... henne dissade jag....
    JOoo, du dissade visst oss, eller vissa av oss. Titta längre bak i tråden. Så det så!

Beklagar den dåliga dejten. Vad var hennes ursäkt då?
    Analysera mera!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2010-01-05 23:35:01 följande:
    "ibland blir det inte som man tänkt sig"jag dissar ingen.. men jag är inte här varje dag.. sorry om ni uppfattat det som jag dissat er...
    Jahaaa, vilken fjant hon var då! Hon kunde väl ha hört av sig i tid åtminstone. Jag har ungefär samma otur med killar. De snackar så mycket om guld och gröna skogar och framställer sig själva som helylle, men sen när isen hos mig har smält så kommer det fram att de bara var oseriösa. Fyyy vad äckligt! Men jag tror på att allt de gör mot mig, kommer att göras mot dem av nån annan. Som tur är har jag inget att skämas för och kan gå med huvudet högt, så det är inte jag som förlorar i detta spel

Näää, men skrev inte du förut nåt i stil med att det var bättre nån annanstans eller nån annan tid? Du dissade oss med ord{#lang_emotions_cry}
    Analysera mera!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2010-01-05 23:49:49 följande:
    hmmm då måste jag ha uttryckt mig dåligt...jag är inte ofta på FL... bara på jobbet... det är först ikvälll jag loggat på hemmifrån :)ber om ursäkt
    Du är förlåten!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-05 23:39:29 följande:
    Jaha... Qwertan snusar... man lär sig så mycket på facebook... 延雪平最好!
    Vad synd att jag inte hittade honom!
    Analysera mera!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2010-01-05 23:57:57 följande:
    ja det måste ju vara skitsvårt då jag uppgav namn och stad :)
    Jag missade just DET inlägget, men nu har jag hittat dig
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....