Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-06 12:47:26 följande:
    'dom' går bra här, inte annars.
    På FL finns inga språkregler what so ever Det är därför jag skriver svenska och engelska blandat. Men risken är att, sitter man för mycket på FL så kan det faktiskt påverka språket till det sämre
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-06 12:52:36 följande:
    Har du även lagt till JA? Nu är det många människor på en gång.... Mycket roligt!

Ja, J hjärtar A har jag lagt till

Nu har jag:

*Midka
    *J hjärtar A
    *Fiona
    *Scratchy
    *Isnogood

tror inte det var nån mer....

Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-06 12:53:39 följande:
    Hmm....Nä! Bara tillfälligt.
    Ja och det är skönt att det är så. Jag har fortfarande mycket att ta igen eftersom under tiden jag var gift med min man, umgicks jag inget med svenskar. Enda kontakten med svenska språket hade jag på arbete/skola/myndigheter. Ingen kontakt privat

När vi skilde oss upptäckte jag hur dålig min svenska hade blivit. Grammatiken var äckligt dålig. Jag hade nästan glömt bort var man använde sig av "en" och var man använde sig av "ett". Har fortfarande problem med det. Men jag vet att om jag aldrig mer tar en paus från svenskan så kommer det bara att bli bättre.

Främst är jag ute efter att öka mitt ordförråd och att kunna uttrycka mig bättre, särskilt akademiskt
    Analysera mera!
  • Velour

Fan vad intensivt det blir nu. Det kommer att skrivas jädrigt mycket, både här på FL och borta på FB Mycket att hålla reda på!

Analysera mera!
  • Velour

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllåååååååååååååååååååååååååååååå!!!!

Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-06 17:53:13 följande:
    Jag finns bara här! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Vi är tacksamma för det lilla vi ser av dig
    Analysera mera!
  • Velour

Dags att ge lillen kvällsmat!

C ya!

Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-06 18:32:02 följande:
    Så störtskön..!Snacka om att göra bort sig.... Men det var ett bra försök i alla fall...o hade säkert varit himla kul om hon inte gjort blundern... I´m the one and only....of my kind...
    Eller hur!

En gång gjorde jag bort mig på samma sätt, men då hade jag skrivit ett seriöst inlägg - i "Sex och samlevnad"

Som tur är så är det längesedan, så det är bortglömt. Dock inte för mig

Nu är det lekdags med lillen!
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-06 19:45:50 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-46/m49819003.html Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Jag trodde att det bara var killar som tände på gravida. Men där ser man.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....