• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-10 22:05:07 följande:
    Därför att du inte är en psykopat som dödar oskyldiga människor bara för att du hatar dem. Hitler dödade alla som inte passade in i hans perfekta samhälle, även små barn som inte hade nåt med någonting att göra.Och jag hoppas att med tiden, att det föds färre och färre Hitlerfolk.
    Jaja, madame predik. :)

Jag menar ju inte bokstavligen. Är bara på det humöret för tillfället.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 22:03:14 följande:
    Hejhej!Naaw, fick han lägga sig sen? Och du kommer väl inte att somna ända fram till 4-5 på på morgonen va?
    Mmm.. nu sover han. Stackarn, han hade passat på att äta chips medans jag sov så han led nog inte dirket.

Är så trött så jag ska snart lägga mig i sängen tänkte jag. Fick ta Theralen innan så det var nog det som däckade mig.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-10 22:01:38 följande:
    Vad gissade du på mig, innan jag skrev mitt resultat? Helt och hundra procent ärligt nu!
    Det tror jag att jag har skrivit längre bak i tråden! Helt ärligt, innan jag visste om din profil.

Tror jag gissade på ENFJ
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-02-10 22:05:33 följande:
    Nu får Mandi ta min plats, det är meningen att jag ska läsa min bok nu "Väggen" av Marlen Haushofer är månadens bok i bokklubben Ses imorgon mina kära trådisar.Trådkram!Och Ord blind, om du fortfarande läser här ibland? Paul Walker såg fin ut på 6:an idag
    Go natt!!!
    (Han ääääär så fin!!{#lang_emotions_heart})
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-10 22:06:16 följande:
    Jag har varit hemma VAB idag.  Tänk... den lille är sjuk och det är sååååå synd om honom... I går vaknade han och började klaga på att han har ont i nacken.Okay... kan bero på att han sovit lite dåligt. Jag lämnade honom till dagis och när jag hämtade honom talade fröken om att han klagat flera gånger och att det inte fungerat att åka stjärtlapp (extremt fult namn på ett åkdon fö.) eftersom han snurrat och då gjorde det ont.     (obs att jag är ganska ironisk)Vi kom hem igår och jag och mannen samtalde och blev överens om att lillen skulle få vara hemma.Jag talade om för lilleman att han skulle få vara hemma i tre dagar, vad händer? Har han ont? Nej! Plötsligt är han hur frisk som helst! Han har sovit gott, lungt lagt sig tillrätta i soffan idag och bara njutit.Vi har ett barn som är psykosomatiskt! *suckar och skakar på huvudet* 5½ år och på riktigt psykosomatisk....
    Det är nog nåt med den åldern för min son är likadan

Fast idag ljög han inte, utan blev sjuk på riktigt. Dock trodde jag inte honom imorse eftersom han tidigare "ljugit" om att han varit trött och sjuk, sluppit gå till dagis och sen varit hemma och röjt!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-10 22:06:09 följande:
    INFJ, jaha du. Då kan jag ju konkludera med att gissa profiler genom att endast ha skrivit med en person på FL inte är så pricksäkert!Det är en väldigt ovanlig profil, den ovanligaste av de alla, komplex. Det är nog det som förklarar att jag hade svårt att pricka rätt på dig.Din huvudfunktion tror jag är Intuition, introvert sådan. Om jag minns rätt. Står det inget om profilen på testsidan? Har inte kollat själv.
    Jag sitter som en frågetecken här för jag tycker inte alls den pasar mig. Ingenting av det som står passar mig ju.....Hmmm

Är jag verkligen så kass på engelska efter 12års studerande?

Finns det ingen sida med svensk-test. Kommer ju grubbla ihjäl mig ikväll/inatt.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 22:07:45 följande:
    Jaja, madame predik. :)Jag menar ju inte bokstavligen. Är bara på det humöret för tillfället. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Har inte du sett min gloria jag har över huvudet? Såhär ser jag ut i verkligheten:

{#lang_emotions_innocent}

Fast inte lika "blurry"

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:08:09 följande:
    Mmm.. nu sover han. Stackarn, han hade passat på att äta chips medans jag sov så han led nog inte dirket. Är så trött så jag ska snart lägga mig i sängen tänkte jag. Fick ta Theralen innan så det var nog det som däckade mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej, ska du också sova nu? Äsch...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 22:09:54 följande:
    Jag sitter som en frågetecken här för jag tycker inte alls den pasar mig. Ingenting av det som står passar mig ju.....Hmmm Är jag verkligen så kass på engelska efter 12års studerande? Finns det ingen sida med svensk-test. Kommer ju grubbla ihjäl mig ikväll/inatt.
    Jag har en bok på svenska på jobbet, kan lägga ut texten här när jag kommer dit nästa gång. På fredag tror jag.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-10 22:06:16 följande:
    Jag har varit hemma VAB idag.  Tänk... den lille är sjuk och det är sååååå synd om honom... I går vaknade han och började klaga på att han har ont i nacken.Okay... kan bero på att han sovit lite dåligt. Jag lämnade honom till dagis och när jag hämtade honom talade fröken om att han klagat flera gånger och att det inte fungerat att åka stjärtlapp (extremt fult namn på ett åkdon fö.) eftersom han snurrat och då gjorde det ont.     (obs att jag är ganska ironisk)Vi kom hem igår och jag och mannen samtalde och blev överens om att lillen skulle få vara hemma.Jag talade om för lilleman att han skulle få vara hemma i tre dagar, vad händer? Har han ont? Nej! Plötsligt är han hur frisk som helst! Han har sovit gott, lungt lagt sig tillrätta i soffan idag och bara njutit.Vi har ett barn som är psykosomatiskt! *suckar och skakar på huvudet* 5½ år och på riktigt psykosomatisk....
    Nawwwww, min lilla syster brukade va sån i den ålder också.

Hon var verkligen som en liten kärring som klagade över allt. Lite guligt ;)
Svar på tråden Tråddödare forts....