• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:15:51 följande:
    Ska gifta mig med Sedek så fort jag dödat Scratchy.. Det har Vellan sagt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Japp! Sen gör du en liten mordturné bland resten av männen här på FL.-D
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:09:19 följande:
    Det är nog nåt med den åldern för min son är likadan Fast idag ljög han inte, utan blev sjuk på riktigt. Dock trodde jag inte honom imorse eftersom han tidigare "ljugit" om att han varit trött och sjuk, sluppit gå till dagis och sen varit hemma och röjt!
    Hmmm... Lite skönt att höra. Vi går på utredning och ska få "domen" på onsdag om hur lilleman mår (eller hur man ska uttrycka det). Jag räknar nästan dagarna nu för jag vill få detta överstökat så vi (läs jag, gubben är inte den funderande typen... ) kan gå vidare och hjälpa honom isf att fundera så förbannat på vad det är...
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-10 22:19:57 följande:
    Vad du har sex på hjärnan då! Jag har faktiskt aldrig haft sex med en religiös person...
    Har jag? {#lang_emotions_innocent}

Eftersom det är tabu för dom flesta människor älskar jag att skoja om det och se hur folk ändrar ansiksfärg. {#lang_emotions_djavulsk}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 22:17:12 följande:
    * Håller sedeks huvudet med mina två händer på varsin kind och ger honom en bllöt puss mitt i munnen * Tack.   Börjar ju tvivla på min personlighet efter 30-års tid. Är det en test eller beskrivningar av bokstäverna?
    *torkar av slemmet*

*rodnar*

*vet inte vad jag ska säga eller göra*

*biter lite på höger bröst*

*Tittar upp och berättar att det är en beskrivning av de olika typerna och dess temperament*
  • I Blackrose I

Sedek:

Inlägg #11632. Tack.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-10 22:19:57 följande:
    Vad du har sex på hjärnan då! Jag har faktiskt aldrig haft sex med en religiös person...

Du får ge dig ut på en missionsresa så ska du se att det ordnar sig{#lang_emotions_innocent}
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:09:19 följande:
    Det är nog nåt med den åldern för min son är likadan Fast idag ljög han inte, utan blev sjuk på riktigt. Dock trodde jag inte honom imorse eftersom han tidigare "ljugit" om att han varit trött och sjuk, sluppit gå till dagis och sen varit hemma och röjt!
    Hur lät det jag skrev??? Givetvis är det inte skönt att höra att din lillegubbe är sjuk!! {#lang_emotions_undecided}

Hoppas han inte mår alltför dåligt!!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 22:18:24 följande:
    Tack för omtanken Naaw, Scratchy...
    Visst är jag snäll?

Så inte längre än till 24 idag för din del, uppfattat?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 22:17:18 följande:
    Då hade jag ju egentligen bara fel på E:et då!NFJ stämmer väldigt bra överens med dig, som jag känner dig. Egentligen stämmer nog också I bättre överens med dig också, det får vissa lösa trådar att försvinna och en del frågetecken rätas ut.
    Det tror jag med, att I:et stämmer bättre. Jag är absolut inte lika extrovert som t.ex. dig. Fast man ska nog inte helt gå efter dessa kombinationer när man ska bedöma en person. Igenklien (felstavning med flit, om du undrade)

Kom på nåt roligt! Kan man göra som en matchmaking och se vilka kombinationer som passar ihop? Som man kan göra med stjärntecken ungefär.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-10 22:19:02 följande:
    HAN är MIN. Bort, bort.
    Pfftttt.. du är redan gift så du har ingen talan. {#lang_emotions_kiss}
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Svar på tråden Tråddödare forts....