• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-11 21:59:34 följande:
    Ajdå! Vet inte vad jag ska svara på det riktigt.. Annars håller jag helt och hållet med Midka, för du ska ju inte må sämre och sämre för varje år heller.
    Nej... poängen är att man ska må lika eller lite bättre per år, så att säga...
    Vårdcentralen brukar kunna erbjuda bra stöd i form av kurator o liknande.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 21:58:53 följande:
    Nej!Inte om du har mer tid för det än för oss!!!  *surar som värsta bittertant*Kan du titta på vilka filmer som helst?
    Jag har alltid tid för dig! Du är så sällsynt i den här tråden att när du väl är här så vill man stanna tiden och avnjuta ditt sällskap så länge det går{#lang_emotions_heart}

Attans! Nu måste jag avslöja nackdelarna med Voddler. Nej, alla filmer finns inte med tyvärr och även om Voddler skryter med att det har gratisfilmer så finns det många intressanta filmer som man måste betala för att se. Tyvärr. Men det gör inte så mycket då väldigt många intressanta filmer också är just gratis
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-11 21:59:34 följande:
    Ajdå! Vet inte vad jag ska svara på det riktigt.. Annars håller jag helt och hållet med Midka, för du ska ju inte må sämre och sämre för varje år heller.
    Jag gick i terapi två hela år, deras lösning är att jag ska glömma det hela och gå vidare med mitt liv men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte glömma min älskade Arezo. Jag vet mitt fel då får jag skylla mig själv att jag mår piss men vad ska jag göra??????

Glömma att hon fanns? Glömma hur hon blev till? Glömma den perioden i mitt liv?

* VÄGRAR * {#lang_emotions_cry}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-11 22:00:22 följande:
    Jag har berättat om det hela lite längre bak i trådet:Gick igenom en missfall i 5:e månaden för 12år sen och då kom jag överens med mig själv att jag skulle hedra hennes dag varje år genom att besöka området jag bodde då. Det har gått bra men på senare år så gör det så förbannad ont i hjärtat och det dyker upp vissa dagar då jag är totalt förstörd.
    MVC är också en bra plats att söka samtal hos.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-11 21:52:44 följande:
    Jag gillar nog inte dig mer....
    Jooo.. det gör du visst, jag är för älskvärd för att du ska kunna sluta gilla mig.

*jag sa aldrig att jag var ödmjuk*
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-11 22:02:55 följande:
    Jag har alltid tid för dig! Du är så sällsynt i den här tråden att när du väl är här så vill man stanna tiden och avnjuta ditt sällskap så länge det gårAttans! Nu måste jag avslöja nackdelarna med Voddler. Nej, alla filmer finns inte med tyvärr och även om Voddler skryter med att det har gratisfilmer så finns det många intressanta filmer som man måste betala för att se. Tyvärr. Men det gör inte så mycket då väldigt många intressanta filmer också är just gratis
    {#lang_emotions_heart}
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 22:01:54 följande:
    Nej... poängen är att man ska må lika eller lite bättre per år, så att säga...Vårdcentralen brukar kunna erbjuda bra stöd i form av kurator o liknande.
    Ok, om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte att VC-kuratorn var mycket att hänga i granen. Jag sökte hjälp och fick det, men hon satt mest där och tittade på klockan. Man kände sig ungefär lika hjälplös efter som innan. Dock var jag så stark så jag kunde själv ta mig upp på fötter igen.

Finns det annat hjälp man kan söka? Psykolog av nåt slag kanske?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-11 21:54:33 följande:
    Sitter och tvekar........Absolut vodka med gin brukar knock outa mig fullständigt men jag ska upp tidigt imorgon så.......
    Jag har bra piller, ska jag skicka över några?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 22:03:05 följande:
    Jag gick i terapi två hela år, deras lösning är att jag ska glömma det hela och gå vidare med mitt liv men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte glömma min älskade Arezo. Jag vet mitt fel då får jag skylla mig själv att jag mår piss men vad ska jag göra??????Glömma att hon fanns? Glömma hur hon blev till? Glömma den perioden i mitt liv? * VÄGRAR * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hmmm...jag förstår att du inte vill glömma. Men kanske kan du träffa någon som är proffs nog att åtminstone hjälpa dig hantera händelsen som du går igenom varje år. Att du inte behöver glömma, men bara se på det på annat sätt och därmed kunna hantera det så att du inte ska behöva må så dåligt.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-11 22:05:41 följande:
    Ok, om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte att VC-kuratorn var mycket att hänga i granen. Jag sökte hjälp och fick det, men hon satt mest där och tittade på klockan. Man kände sig ungefär lika hjälplös efter som innan. Dock var jag så stark så jag kunde själv ta mig upp på fötter igen.Finns det annat hjälp man kan söka? Psykolog av nåt slag kanske?
    Klart det finns, vc kan skicka en remiss till er psykmottagning och så får du komma till en riktigt psykolog.

*jag vet allt om ämnet*
Svar på tråden Tråddödare forts....