• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I

Kommer ni ihåg inläggen jag skrev om min lärare?

Behöver jag säga vems barn det var? Behöver jag säga hur mycket jag älskade honom? hur mycket han älskade mig? Hur lycklig jag kände mig med honom?

Jag var överlycklig när jag fick reda på att jag var gravid. Min mamma var superglad. Det var MITT fel att hennes hjärta tog stryk, det var MITT fel att hennes äktenskap förstördes. Visst hon har ärftlig hjärtfel och det har jag också men efter den händelsen så blev det för mycket för hennes del........

Åhhhhhhhh......fuck, fuck, fuck.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-11 20:23:53 följande:
    Tack för svar. Jo, jag borde väl skämmas som inte kan de enklaste svenska orden, särskilt efter så många år i Sverige samt att jag läser på universitet, men men..Det skiter jag i Jag lär mig nu iallafall.
    Det är absolut inget att skämmas för, att man vill lära sig något nytt! Jag irriterar mig på folk som ska verka som att de förstår när man klart och tydligt märker att de inte gör det. Är det mer pinsamt att framstå som okunnig än som en idiot?
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Mandi74

*går och röker*

gav mig själv en rejäl tankestälalre med mitt sista inlägg..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-11 22:43:34 följande:
    Ja, jag är ju invandrare...alltså är jag invandrat från ett annat land som räknas som mitt hemland. Spelar ingen roll att hem för mig just är Sverige. Om jag gnäller det minsta över nåt så måste jag packa omedelbart och dra "hem". Jag hade faktiskt planer på att dra till USA efter studierna. Ja, inte omedelbart, men jag tänkte ha något i bagaget först. Men sen insåg jag att USA är varken lätt ta sig in i eller bosätta sig i. Särskilt bosätta sig i.Men först hade jag såklart tänkt betala lite skatt här i Sverige, som tack för att jag fick studielån - som jag kommer att betala ända tills jag blir pensionär (eller dör innan jag blir pensionär)
    Ja... jag har inte ord!

USA - nja.... jag är lite för hemmakär!

Pension! Ha! Du kommer aldrig härifrån!!! {#lang_emotions_demon}
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-11 20:38:08 följande:
    Fint nr... Nja... jag tror att om jag inte sitter någon timme och läser ikapp så hinner jag prata lite mer med er innan ajg lägger mig.... Rose tipsade mig lite om att jag inte alltid behöver kappa igen men jag råkar vara ltie av ett kontrollfreak och vill itne missa något så jag läser och läser och läser och läser och läser och läser och läser..... Tillsist tycker jag att jag varit med er jättelänge men det tycker inte du.
    Me too Och alltid irriterar det Scratchy om man börjar svara på inlägg från flera timmar sedan {#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 22:54:22 följande:
    Kommer ni ihåg inläggen jag skrev om min lärare?Behöver jag säga vems barn det var? Behöver jag säga hur mycket jag älskade honom? hur mycket han älskade mig? Hur lycklig jag kände mig med honom? Jag var överlycklig när jag fick reda på att jag var gravid. Min mamma var superglad. Det var MITT fel att hennes hjärta tog stryk, det var MITT fel att hennes äktenskap förstördes. Visst hon har ärftlig hjärtfel och det har jag också men efter den händelsen så blev det för mycket för hennes del........Åhhhhhhhh......fuck, fuck, fuck. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men vännen.....

Jag är helt jävla mållös Det skulle inte vara rätt att jag sa nåt nu för jag är jättedålig på sånt här.

Det är ju tur att Mandi säger så bra saker. Även jag tar till mig!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-11 22:03:05 följande:
    Jag gick i terapi två hela år, deras lösning är att jag ska glömma det hela och gå vidare med mitt liv men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte glömma min älskade Arezo. Jag vet mitt fel då får jag skylla mig själv att jag mår piss men vad ska jag göra?????? Glömma att hon fanns? Glömma hur hon blev till? Glömma den perioden i mitt liv? * VÄGRAR *
    *Kramar om* Så ung och så sorgligt Lider för dig vännen! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-11 22:54:25 följande:
    Det är absolut inget att skämmas för, att man vill lära sig något nytt! Jag irriterar mig på folk som ska verka som att de förstår när man klart och tydligt märker att de inte gör det. Är det mer pinsamt att framstå som okunnig än som en idiot? Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Ja precis. Och hellre pest än kolera i detta fall
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-11 22:45:33 följande:
    Hon har blockerat mig från sin sida så jag kan varken skriva i hennes GB eller inboxa. Men det hade jag inte tänkt göra heller Vad skrev du?
    "jag säger bara en sak familjeliv.se är för att skriva om familj/barn /barnlöshet etc etc inte Krig debatt det kan du göra i iran"

Hittade detta skrivet av dig och jag säger bara en sak, du borde ta en titt i forumlistan till vänster, familjeliv handlar om sååå mycket mer än det.

Sex bland annat, antar att du inte gillar det heller.

Vill du bara diskutar barn, att vänta barn och om man har svårt att få barn så borde du söka dig till ett mindre forum med mindre bredd, för här är det tillåtet att disskutera både sex och religon oxå.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-11 22:48:40 följande:
    Grattis till numret. Ja, det är bästa sättet faktiskt. Men det är inte alla jag "vågar" göra det på. Skönt att du gör det Det verkar ge bra resultat!
    Midka skrev 2010-02-11 22:46:45 följande:
    (Fint nr!!)Jag tror att man kan säga i princip vad som helst till en människa bara man menar väl och då blir det inte elakt. Omgivningen kanske ser det så men oftast inte den man pratar till.
    {#lang_emotions_cheers} Tack! På tiden att jag plockade ett nummer.
Svar på tråden Tråddödare forts....