• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 23:35:16 följande:
    Det var inte vanlig missfall. Det var inte missfall som kom av sig själv. Det var inget fel på varken graviditetet eller barnet..........:(Jag tror inte nån har läst om hjärtfel och konsekvenserna med hjärtfel lika mycket som jag har gjort. Tror jag kan lika mycket om hjärtfel och vad som kan komma hända som en läkare. Hennes hjärtfel behövde inte resultera i en massa operationer om det inte var för att hon totalförstördes.....Visst, jag kan säga att hon valde att gräva ner sig men fortfarande var jag orsaken till att hennes hjärta fick stryk. Jag har varit nära att kollapsa varje gång hon har gått igenom en hjärtoperation. Varje gång har jag haft skuldkänslor för all smärta hon gick/går igenom. Varje gång hon ligger inne för en operation önskar jag att jag kunde byta plats med henne men men............ Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ah vad svårt detta är!
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-11 23:35:16 följande:
    Det var inte vanlig missfall. Det var inte missfall som kom av sig själv. Det var inget fel på varken graviditetet eller barnet..........:(Jag tror inte nån har läst om hjärtfel och konsekvenserna med hjärtfel lika mycket som jag har gjort. Tror jag kan lika mycket om hjärtfel och vad som kan komma hända som en läkare. Hennes hjärtfel behövde inte resultera i en massa operationer om det inte var för att hon totalförstördes.....Visst, jag kan säga att hon valde att gräva ner sig men fortfarande var jag orsaken till att hennes hjärta fick stryk. Jag har varit nära att kollapsa varje gång hon har gått igenom en hjärtoperation. Varje gång har jag haft skuldkänslor för all smärta hon gick/går igenom. Varje gång hon ligger inne för en operation önskar jag att jag kunde byta plats med henne men men............
    Nu är det som det är.
    Tror du att din mamma vill byta plats med dig?

Acceptera, andas, acceptera, andas, acceptera, andas, acceptera, andas.... andas...
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-02-11 23:35:30 följande:
    Nej, men han har liknande humor, han skriver humoristiska och fyndiga böcker om en spegelvärld till vår egen som kallas för Skivvärlden. (Discworld på engelska.) Min undertext kommer från en av hans böcker. Tips!
    Verkar kul!
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:36:08 följande:
    Vem är det som dömer dig då och varför bryr du dig?Jag trodde du var en tuff tjej med skinn på näsan.
    ................Bara mamma som inte har skyllt allt på mig hittils. Pappa bad i och för sig ursäkt för nåt år sen och har försökt bygga upp relationen som det var innan.

När det kommer till mamma och allt det som har hänt är jag en vrak.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-11 23:37:20 följande:
    Hehe... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Men, håller du med henne? Svikers...

Då får jag väl gå och packa min lilla resväska och säga farväl till iallafall de som bryr sig lite om mig...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:37:30 följande:
    Men dom kan inte bara ta bort det utan att säga till dig först.Måste kolla en sak.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det tror jag att de kan eftersom det inlägget bröt mot FLs regler av nåt slag.

Men vad var ditt testinlägg om?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-11 23:41:25 följande:
    Men, håller du med henne? Svikers...Då får jag väl gå och packa min lilla resväska och säga farväl till iallafall de som bryr sig lite om mig...
    Lova att ta med mig....please, please. {#lang_emotions_heart}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-11 23:38:27 följande:
    Ikväll ska jag städa och laga mat och baka nyttigt bröd. Vad ska ni göra ikväll? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Vara ledsen på dig för att du inte stödjade mig även om du inte håller med mig i sakfrågan.

Annars hade jag tänkt titta på film på Voddler, men det blir ju aldrig av att jag kommer härifrån. Det är för mycket action här!

Vadå nyttigt bröd? Vad ska du ha i?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-11 23:41:25 följande:
    Men, håller du med henne? Svikers...Då får jag väl gå och packa min lilla resväska och säga farväl till iallafall de som bryr sig lite om mig...
    Vadå håller med henne? Jag tycker att situationen är rolig bara... att hon är så sen med att komma på att hon inte tycker om dig...

Du vet att jag alltid håller med dig om allting! Puss!!!
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 23:40:28 följande:
    ................Bara mamma som inte har skyllt allt på mig hittils. Pappa bad i och för sig ursäkt för nåt år sen och har försökt bygga upp relationen som det var innan.När det kommer till mamma och allt det som har hänt är jag en vrak. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Näe??

Brukar du och din mor prata om detta eller är det ett för känsligt ämne?
Svar på tråden Tråddödare forts....