• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-11 23:34:22 följande:
    Jag ska nog inte övertala Velan att åka till amerikat....
    Skulle jag se dig göra det igen.. så vet du vad som väntar.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:56:21 följande:
    Bara en helt vanlig bestraffning.. pisk på rumpan har väl alla fått.. Så kommer du ff att åka till amerika? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja det gör jag. Det är värt all den piska du kommer att ge mig
  • Mandi74

Snygging på tv.. *gör snigelspår när jag rör mig* {#lang_emotions_tongue_out}

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-11 23:57:40 följande:
    Ja det gör jag. Det är värt all den piska du kommer att ge mig
    Men du får mer om du stannar kvar..
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 23:57:23 följande:
    Han sa att han älskar mig som sin dotter och att han för alltid kommer ställa upp för mig. Bad om ursäkt att han hade skyllt allt på mig och att han skulle ha varit starkare och tagit hand om mamma och sitt äktenskap. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ser du? En kris drabbar alla som befinner sig i och i närheten av den. Man kan inte tänka klart och då kan man ta till alla medel och säger vad som helst för att få ur sig frustrationen.

Men se, det är inte ditt fel. Det har dina föräldrar klargjort för dig. Ge dig själv en chans. På så sätt ger du även dina föräldrar en chans, för det är ju inte kul att som förälder se hur ens barn lider.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:48:54 följande:
    Först.. ett missfall sker bara om det finns en anledning, det är kroppens sätt att stöta bort något som det är fel på. Sen kan man drabbas av plötslig spädbarnsdöd även när barnet ligger i magen.Men kroppen stöter inte bort ett fullt friskt foster utan att det finns någon anledning till det.Sen.. din mamma gjorde ett val, hon valde att följa dig, stötta dig och hjälpa dig i det du gick igenom. Hon är och var även då en vuxen männsika som kan ta ansvar för sina egna handlingar. Inget du behöver göra åt henne..Och jag är helt säker på att om du behövde det så skulle din mamma göra samma sak om och om igen.. ett val HON hade gjort och som du, vad du än säger inte har någon skuld i!Du måste sluta tycka synd om dig själv, sluta älta det som varit och börja leva.Du har gjort extrema framsteg ikväll.. du har berättat saker som inte ens din man vet, du har fått prata om det, du har fått höra andras åsikter om det. Jag tycker att du i morron eller någon annan dag sätter dig och läser allt som skrivits ikväll igen, då kanske du kan se det på ett annat sätt än vad du kan idag.. idag är det sorgen som styr.
    Nej, det var inget fel på barnet. Kanske en annan gång. Jag tror inte jag klarar av att gå igenom missfallet ikväll. Inte ikväll. :( Det enda jag kan säga att det varken var fel på barnet eller graviditetet.

Jag fattar fortfarande inte att jag har blottat mig så som jag har gjort ikväll.........

Har aldrig hänt. Har aldrig hänt att jag pratat om detta.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:58:36 följande:
    Snygging på tv.. *gör snigelspår när jag rör mig*

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:59:42 följande:
    Men du får mer om du stannar kvar.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nu är jag inget större fan av piska, men jag skulle ju ta med dig och småttingarna. Så du får fortsätta piska mig därborta istället. Som straff för att jag inte stannade kvar eller nåt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-12 00:02:12 följande:
    Nej, det var inget fel på barnet. Kanske en annan gång. Jag tror inte jag klarar av att gå igenom missfallet ikväll. Inte ikväll. :( Det enda jag kan säga att det varken var fel på barnet eller graviditetet. Jag fattar fortfarande inte att jag har blottat mig så som jag har gjort ikväll.........Har aldrig hänt. Har aldrig hänt att jag pratat om detta.
    Men det är det du behöver göra, prata om det.. igen och igen och igen och igen.

Sen tycker jag att du ska berätta allt för din man, så han kan finnas där för dig på rätt sätt och verkligen stötta dig när du behöver det.
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-11 23:48:34 följande:
    ........Vet du hur det känns varje gång hon ligger inne för operation? Vet du hur det känns att stå utanför operationsrummet i flera timmar och inte veta om hon kommer klara sig eller inte? Att det finns en risk att hon inte kommer ut ur operationsrummet levande?
    Nej. Jag har inte en susning om hur du känner det.
    Jag vet en del om skuld och att göra sitt bästa för att försöka förlåta det omöjliga. För mig handlar det om att andas, acceptera och andas igen. Det är som det är och det går inte att ändra historien. Det enda jag kan göra är att älska mig själv för den jag är, fast jag gjort det jag gjort och att ändå bli den bästa förebild för mitt barn. Om jag inte kan älska mig själv hur kan jag då förvänta mig att mitt barn ska klara av att älska sig självt? Jag vet också att jag aldrig skulle varit den jag är om inte det som hänt hade hänt. Jag har gjort det bästa jag kunnat utifrån det förstånd jag hade när det hände. Jag har aldrig gjort saker i uppsåt att skada någon. Jag är även införstådd med att jag antagligen aldrig blir helt hel men jag kommer dö försökandes. (Alltså, jag kommer inte ge upp att försöka bli hel menar jag. )
Svar på tråden Tråddödare forts....