• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-11 23:14:56 följande:
    Men först - tråddödarträffen!Bara för att jag inte nämner det betyder inte att jag har glömt det. Jag bara sitter och klurar hur och var vi bäst kan träffas utan att det blir så mycket lidande i det hela
    Jag klurar oxå!
    Har funderat om det finns någon plast i Sthlm, mitt i Sverig osv. Har absolut inte glömt heller!
  • Velour

Fan vad hårt det här kommer att låta nu, men jag är villig att ta den smällen: Alla och envar är ensamma ansvariga för sina handlingar. Att man blir påverkad av situationen - absolut. Men besluten man tar är helt och hållet ens egna. Man är även rätt mycket ansvarig för hur man mår, tro det eller ej!

Roses, det ÄR inte ditt fel!

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-11 23:23:40 följande:
    Jag klurar oxå! Har funderat om det finns någon plast i Sthlm, mitt i Sverig osv. Har absolut inte glömt heller!
    Sonisphere-festivalen den 7/8 För dit ska jag!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-11 23:21:53 följande:
    Good evening bitches!Om någon skrivit något till mig eller om mig och vill ha svar eller kommentar så säg vilket inlägg det var... orkar inte läsa igenom allt...... atopiska eksem på läpparna suuuuuuger... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Hej på dig!

Läs i min gästbok (jag vet att du inte håller med mig sakfrågan, men själva kommentaren var komisk)
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:22:16 följande:
    Men va fan.. här ska ingen flytta till amerika! Midka, hur kan du sitta och uppmuntra henne till det.Plocka fram piskan, här krävs bestraffningar. *dumheter, flytta, det ska vi nog bli två om*
    ? Hmmm ?
    Inbegriper bestraffning Omsorg??
    *kan bli lite spännande*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:22:16 följande:
    Du får följa med mig! Eller rättare sagt, du SKA följa med, om jag så ska knögla ihop dig och trycka in dig i min resväska!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-11 23:20:50 följande:
    Jag känner kvinnor som inte kunnat lämna partnern alls. Känner kvinnor som fortfarande lever i sina äktenskap trots att barnen är stora så var gald att det tog 4år. Det kunde ha vatt värre. Dina barn har fortfarande möjligheten att njuta av sina barndom. Tänk på det. Du HAR gjort ett starkt val. Jag VET att det var mitt fel. Hon var lika förstörd som jag när allt hände. Hennes hjärtfel behövde inte resultera i en massa operationer om det inte hade varit för allt hon har gått igenom på grund av MIG. hon tog rejält stryk när jag fick missfall. Att hennes äkstenskap sen förstördes gjorde ju inte saken bättre. Pappa hade lika svårt att hantera det hela också. Mamma som var förstörd levde i sitt lilla värld och likaså pappa och till slut kunde dom inte ens va i samma rum. Hur ska jag inte ta på mig skulden? Hur?......................
    Men ett missfall är ett missfall, det är inget man kan hindra eller göra något åt!!! Du kan ju inte ta ansvar för dina föräldrars äktenskap. Och om din mammas hjärtfel är medfött kunde det lika gärna blivit sämre av sig själv, även om du levt det lyckligaste livet någonsin!!!
    Snälla gumman, du måste prata med någon och försöka förstå att du aldrig kunnat förhindra detta!!!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-11 23:20:50 följande:
    Jag känner kvinnor som inte kunnat lämna partnern alls. Känner kvinnor som fortfarande lever i sina äktenskap trots att barnen är stora så var gald att det tog 4år. Det kunde ha vatt värre. Dina barn har fortfarande möjligheten att njuta av sina barndom. Tänk på det. Du HAR gjort ett starkt val. Jag VET att det var mitt fel. Hon var lika förstörd som jag när allt hände. Hennes hjärtfel behövde inte resultera i en massa operationer om det inte hade varit för allt hon har gått igenom på grund av MIG. hon tog rejält stryk när jag fick missfall. Att hennes äkstenskap sen förstördes gjorde ju inte saken bättre. Pappa hade lika svårt att hantera det hela också. Mamma som var förstörd levde i sitt lilla värld och likaså pappa och till slut kunde dom inte ens va i samma rum. Hur ska jag inte ta på mig skulden? Hur?......................
    Om någon av dina söner gick igenom det du har gått igenom och det ledde till att du och din man skildes och du blev så sjuk som din mamma är.

Skulle du på något sätt kunna förberå och skylla det på din son då? Skulle du vilja att han grävde ner sig, mådde jätte dåligt och skylde allt som hänt dig på sig själv?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 23:23:40 följande:
    Jag klurar oxå!Har funderat om det finns någon plast i Sthlm, mitt i Sverig osv. Har absolut inte glömt heller!
    Det finns mycket plast i Stockholm{#lang_emotions_tongue_out}
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-11 23:25:11 följande:
    Fan vad hårt det här kommer att låta nu, men jag är villig att ta den smällen: Alla och envar är ensamma ansvariga för sina handlingar. Att man blir påverkad av situationen - absolut. Men besluten man tar är helt och hållet ens egna. Man är även rätt mycket ansvarig för hur man mår, tro det eller ej!Roses, det ÄR inte ditt fel!
    Eller hur!
    Det kallas överföring när barnen tar på sig skulden när föräldrarna inte själva är kapabla till att ta ansvar för sina egna handlingar!
Svar på tråden Tråddödare forts....