Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

confligere skrev 2009-12-26 22:58:49 följande:
    Jag tror att det som lockade var Itchys kommetar när vi var i regnskogen i somras (och han kom tillbaka gråtandes som en liten skolflicka efter att ha blivit "bestulen på ett nummer" på internetcaféet):"Shit, det finns ett ställe på internet där verkligen alla idioter i Sverige samlats på ett och samma ställe! Helt bisarrt! Allvarligt, man tror knappt att folk kan vara så himla tröga. Du bara måste skapa ett konto och gå in och reta upp folk. Bättre än tv faktiskt."Sen tillade han att han hängde mest i en tråd där folk var lite smartare, så ni ska inte ta det personligt.
    Aha, så det var så det började?

Jag kan tänka mig att han sa något sånt och menade _särskilt oss_ (även om jag inte var med i tråden under den tiden), så du behöver inte täcka upp för honom
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 23:01:05 följande:
    OJ! *generad!* Har aldrig tänkt på det sättet.... mer att de snyggbitchiga får dem och aldrig räknat mig till den kategorin.... men om du säger så, så.... Min man är nog det snällaste som går i ett par skor och har snopp! (Vad säger det om mig!!! :-O)
    För att min teori inte ska spricka, måste jag nog säga att även du måste vara världens bitch. Om inte, så GRATTIS!! Ni måste vara undantagen

Men jag har även sett fula tjejer som är bitchiga, men som ändå har så otroligt snälla killar. Jag går nästan i taket!

Det var så för mig också. Jag var den snälle i mitt förhållande, medan min man var världens bitch
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:01:46 följande:
    Faan...jag jobbar i morgon...klockan kommer ringa 03:30....inte kul
    Men gumman! Ska du sova eller nåt?

"Styjkekjamaj"
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 23:04:10 följande:
    Men min tjej är inte en bitch. Innebär det att jag inte är snäll då?
    Nej, att ni som tur är är undantagen.

I min omgivning IRL har jag ännu inte sett några undantag. Verkar mest som att undantagen finns bara här på FL
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 23:04:42 följande:

Nu är det läggdags här. Kram på er och sov gott!! :)
    Natti natti. Och trådkramar som J hjärtar A brukar skriva
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:08:20 följande:
    Funderar på om det är någon ide´ att gå o lägga mig över huvud taget...ja menar.. jag ska ju snart upp igen i alla fall...
    Jo, förstår det..Hur länge ska du jobba?
  • Velour

Men om du tar en tupplur så kommer det nog att ge dig mer energi än du redan har

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 23:13:27 följande:
    Nio timmar...men med lunchen inräknad så blir det 10 "härliga" timmar på jobbet..
    Men oj! Då lär du däcka när du kommer hem. Är det alltid helger du jobbar såna tider?
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 23:13:32 följande:
    Nä men tack så mycket!!!! Att just han skulle vara undantaget!!! Jag var tvungen att fråga min man om han tyckte att jag var bitchig och han svarade...." öh..... nääääeee...." Den jäkeln tvekade!!!!Hmmmm, jag måste nog jobba lite på min image!
    Men jag skrev ju ni säkert även är undantag. Fast det är bra att då och då få lite feedback på hur man beter sig. Hjälper självinsikten väldigt bra på traven
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-26 23:14:33 följande:

Fasen vad dålig TS var på att skriva Resten vet jag inte vad jag ska skriva om. Personligen finner jag sånt rätt så äckligt, men smaken är väl som baken
Svar på tråden Tråddödare forts....