• Sedek

Tråddödare forts....

Hej Vellan

Klar med hemtentan?

Är lillen frisk?

Mår du bra?

Har du ätit nått?

Vad har du på dig?

I morgon är det fredag!

Ska du nått skoj i helgen?

Orkar du svara på en massa frågor?

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-25 23:05:18 följande:
    Ja... Och hann inte mer än lägga på förrän det ringde igen.
    Men vänner kan man aldrig ha för mycket av

Eller?
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-25 23:20:11 följande:
    Nej, men jag tycker inte om att prata i telefon just nu.. vet inte varför, men det känns bara jobbigt.
    Jo, känner igen det. Och så upplever man att man måste, bara för att...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-25 23:23:33 följande:
    Hej på dig! *Klar med hemtentan? Svar: Ja *Är lillen frisk? Svar: Nästan, men tackar som frågar. *Mår du bra? Svar: Ja, tack! *Har du ätit nått? Svar: Ja, frukost på morgon, middag runt 18-tiden (nada aptit igen) *Vad har du på dig? Svar: Använd fantasin *I morgon är det fredag! Ska du nått skoj i helgen? Svar: Japp, syrran hälsar på och vi ska åka till Norrköping och hälsa på kusin med sambo. *Orkar du svara på en massa frågor? Svar: Yes -------------------------------------------------- ------------------------------- Och nu, några frågor till dig: *Hur mår du? *Är du fortfarande i Örebro? *Har du mycket kvar att plugga inför din tenta? *Vad för kul ska du hitta på i helgen? *Vad för gott har du ätit idag? *Tycker du om plankstek? *Var du jultomte i julas?
    Jepp, då kommer svaren här:

*Hur mår du?
    Prima

*Är du fortfarande i Örebro?
    Nej, kom hem för ett tag sedan.

*Har du mycket kvar att plugga inför din tenta?
    Jaa... Har pluggat mycket, säkert dubbelt så mycket som inför förra. Förra ämnet var en barnlek jämfört med detta{#lang_emotions_throwup}

*Vad för kul ska du hitta på i helgen?
    Ooohh, det blir skridskoåkning gissar jag, och plugg, och kanske ett besök på söndagsskolan i kyrkan, tja jo ungefär så.

*Vad för gott har du ätit idag?
    Hotellfrukost-extra large för jag hade gott om tid i morse, pluggade på hotellet i förmiddags. Och så blev det en Big Tasty m vatten utan pommes. Och så ca 100 g rena kolhydrater och lite protein. Och 3 stekta ägg m kaviarmackor. Och ytterligare mackor m mjölk. Och en påse caschewnötter. Bara 3-4 dagar kvar nu...

*Tycker du om plankstek?
    Oh ja! Lite 80-tal men fortfarande lika gott

*Var du jultomte i julas?
    Nej faktiskt inte, första julen att INTE vara tomte.

Gött att du mår bra då, och lilleman på bättringsvägen. Hemtenta klart, härligt! Min fantasi talar om för mig att du har, nej, det behåller jag för mig själv
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:25:57 följande:
    Åh, kan ni inte hålla tummarna för mig, jag har ont i huvudet och fryser fast jag inte har feber och nu börjar det bubbla i magen... Jag ville ju bowla imorgon, de sade att jag fick följa med om ingen av oss blev sjuka Loppan mådde iallafall bra när han gick och lade sig!
    *HÅller tummarna*

Hjälper det?

Hoppas du klarar dig!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-25 23:46:30 följande:
    Mycket att stå i alltså. Och mycket mat har du ätit även om det verkar som att det mesta var nyttigt (förutom Big Tastyn som egentligen är skitsamma eftersom livet är kort och lite kul måste man väl ha). Visste inte att plankstek var 80-tal faktiskt. Men vissa maträtter blir aldrig blasé, som plankstek som är så förbannat gott att jag vill gråta! Så du brukade vara tomte varje gång förutom just sist? Vem var tomten den här gången? Just ja, glömde fråga: Tränade du nåt när du var i Örebro?
    Jepp, tränade på ett gym mitt inne i stan, nJoy

Eftersom största killen var lite misstänksam så hade vi en helt annan, men han genomskådade det också...

Plankstek och Flygande jakob, det är 80, början på 90 talet för mig. Alla gjorde det, alla restauranger hade det och vi åt det jämt!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-26 19:45:26 följande:
    Själv vill jag ha en karl...
    *Vinkar frenetiskt*
    Polly S skrev 2010-02-26 19:47:01 följande:
    behöver han heta muffin, tycka om romantiska middagar och promenader på stranden?
    Midda och strandprommenad - check
    Muffin - nej för hlvte!!!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-26 19:43:41 följande:
    Phu...kan nu konstatera att man INTE behöver ha lika mycket kläder på sig ute nu som man behövde när det var -15  "svettas" Fyra tjocka tröjor, dubbla byxor, 2 par raggsockor, polarjacka, mössa, vantar o varmfodrade vinterkängor var en aaaaaaaaaningen för varmt... Började tro att jag skulle få värmeslag innan jag var klar med att mata hästarna o geten...men jag klarade mig. "Har i extra många isbitar i drinken" Go kväll
    Gjorde samma upptäckt när jag skulle åka till jobbet i dunjacka, vantar o mössa...

Go kväll
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-26 19:57:28 följande:
    ASG

Fröken Isverynice

Allt väl?
Svar på tråden Tråddödare forts....