Velour skrev 2010-02-25 23:23:33 följande:
Hej på dig! *Klar med hemtentan? Svar: Ja *Är lillen frisk? Svar: Nästan, men tackar som frågar. *Mår du bra? Svar: Ja, tack! *Har du ätit nått? Svar: Ja, frukost på morgon, middag runt 18-tiden (nada aptit igen) *Vad har du på dig? Svar: Använd fantasin *I morgon är det fredag! Ska du nått skoj i helgen? Svar: Japp, syrran hälsar på och vi ska åka till Norrköping och hälsa på kusin med sambo. *Orkar du svara på en massa frågor? Svar: Yes -------------------------------------------------- ------------------------------- Och nu, några frågor till dig: *Hur mår du? *Är du fortfarande i Örebro? *Har du mycket kvar att plugga inför din tenta? *Vad för kul ska du hitta på i helgen? *Vad för gott har du ätit idag? *Tycker du om plankstek? *Var du jultomte i julas?
Jepp, då kommer svaren här:
*Hur mår du?
Prima
*Är du fortfarande i Örebro?
Nej, kom hem för ett tag sedan.
*Har du mycket kvar att plugga inför din tenta?
Jaa... Har pluggat mycket, säkert dubbelt så mycket som inför förra. Förra ämnet var en barnlek jämfört med detta
*Vad för kul ska du hitta på i helgen?
Ooohh, det blir skridskoåkning gissar jag, och plugg, och kanske ett besök på söndagsskolan i kyrkan, tja jo ungefär så.
*Vad för gott har du ätit idag?
Hotellfrukost-extra large för jag hade gott om tid i morse, pluggade på hotellet i förmiddags. Och så blev det en Big Tasty m vatten utan pommes. Och så ca 100 g rena kolhydrater och lite protein. Och 3 stekta ägg m kaviarmackor. Och ytterligare mackor m mjölk. Och en påse caschewnötter. Bara 3-4 dagar kvar nu...
*Tycker du om plankstek?
Oh ja! Lite 80-tal men fortfarande lika gott
*Var du jultomte i julas?
Nej faktiskt inte, första julen att INTE vara tomte.
Gött att du mår bra då, och lilleman på bättringsvägen. Hemtenta klart, härligt! Min fantasi talar om för mig att du har, nej, det behåller jag för mig själv