• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-24 21:38:03 följande:
    Knyt ett rep runt pungen med en vikt i andra änden.. Stoppa en butplugg i röven på honom. Finns många saker han nog (inte) skulle gilla.
    *Blundar OCH håller för ögonen och famlar efter "radera ett ohyggligt stötande inläggsknappen"

{#lang_emotions_throwup}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-24 21:42:12 följande:
    Hur gör man barn med kläderna på? Eller menar du att man ska ha kläder på men att just könsorganen ska vara nakna? Ska man också ha helt släckt och helst inte prata med varanda under samlaget? Och att man sen när man är klar lägger sig på varsin säng i varsitt rum?
    Kopulera var ordet i sammanhanget.

Ja naturligtvis är det så det går till, hur skulle man göra annars?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-24 21:59:17 följande:
    A just det, hittade inte detta oerhört sexiga ord. Oj du verkar nybörjare. Jag är nog inte rätt person att informera dig om de olika sätten att göra barn på. Du skulle nog bli chockad. Men det finns utbildningsfilmer i tecknat som kan lära dig utan att vara stötande
    Tecknat är inget för mig, kör på med missionären, kläder, under täcket och släckt lampa tills någon säger ifrån.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-24 22:24:53 följande:
    "Tills någon säger ifrån". Fick upp en bild på ett par som kopulerar och där mannen (givetvis) utbrister efter tre minuter: Jag är klar!
    Oj, i måste verkligen vara likatänkande idag

Internet på hotellet strular så jag har inte kunnat se nått de senaste sidorna... Hoppas det håller lite bättre nu.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:01:22 följande:
    Pick one
    ">

" target="_blank">

Nu kan jag inte alla dessa, men vi hittar säkert någon annan som kan. Jag gillar de som heter Pivot Take Down och jag kan utföra dem. Och jag lovar, de är aldrig sköna att utsättas för...
    Män ska inte slå kvinnor! Tar fullständigt avstånd från filmen!

Jag är så tung så du får nog inte runt mig, min handled bryts nog av först skulle jag tro...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:32:27 följande:
    Det är ingen som skriver något intressant här... (som vanligt...) Var i världen är du någonstans?
    Pennybridge - med kasst internet.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-24 22:36:36 följande:
    what?
    Letar febrilt efter din Freudianska slip som tydligen har förekommit men hittar den inte... Det kanske är meningen iofs.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:41:26 följande:
    Har svårt att tro något av det du skriver. Både det med kvinnorna och din tyngd. Och det spelar ingen roll om du bryter handleden. Jag får runt dig i alla fall... don't worry...
    Så du menar att jag är en tunnis som slår kvinnor? Okej, inte en tjockis som är snäll då, okej okej. Fine, bara jag slipper vara tjock så är det ok.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:47:28 följande:
    Du hittar inte mycket idag du...
    Nä, måste nog skaffa glasögon nu också..
Svar på tråden Tråddödare forts....