• Sedek

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-21 22:54:17 följande:
    mitt datum! och jag ÄR oskyldig...
    Hm, nu är jag novis när det gäller horoskop och stjärntecken, men börjar inte oxen den 20:e april? Och du sa att du var Vädur? Är det olika för tjejer/killar? Beror det på vilket år man föddes?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-21 22:58:51 följande:
    men kom igen nu, nappa! har ni bara haft sex med såna ni vill ha barn med??
    Ja{#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_sealed}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 22:50:59 följande:
    www.ditthoroskop.nu/se/tecken_oxen.htm Jag har en kompis som är född 20:e april och ni är så lika så det är skrämmande. Av det lilla jag har "sett" av dig här så påminner du starkt om honom. :)
    Är det bra eller dåligt?

Jag kanske ÄR honom? Har du tänkt på det?

Vissa saker i beskrivningen stämmer väldigt bra faktiskt, men inte allt såklart, det gör det väl aldrig antar jag.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 23:04:48 följande:
    Nä, tror inte det. Om han inte har gjort make over i ansiktet och lyckas få svenska drag. Allt om väduren stämmer in på mig. ;)
    Okej, ska läsa om väduren/Roses igen då
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-21 23:08:43 följande:
    många barn blir det..?
    Ja tydligen...

Fast de gångerna jag haft sex utan att det var med tanke på att reproducera mig själv så har jag sett på det som övning inför "the real deal". Så att det blir perfekt när man väl ville ha barn, barnet blir pefrekt, till och med tillverkningen var pefrekt!
  • Sedek

Nu ska jag sova, det är ju måndag i morgon Ny vecka nya möjligheter!

Godnatt på er!

• Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 23:19:33 följande:
    Gör inte det. Det skrämmer bara bort dig. Nej, jag som sa gonatt klockan 9. Måste gå nu så jag hinner va lite sällskapspigg innan läggdags. Gonatt och sov gott.
    Hehe, blir inte så lätt bortskrämd

"sällskapspigg" är det så det heter?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-22 10:12:32 följande:
    Weeeeeeeeeeeeeeee... *poff*
    Tolkar det som att du loggar ut och lägger dig på sängen efter en vaken natt?

news.bbc.co.uk/2/hi/health/8504867.stm
    Du kan samla på dig sömn om du planerar att vara vaken en längre period
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-22 12:02:05 följande:
    Goddag ;) Är du på jobbet? Jag har lunchrast. Sitter här med min obligatoriska macka och en stor skål sallad. Vill du ha?
    Japp, lunch här också! Ska just iväg o köpa nått, vill gärna ha lite sallad tack

Vill du ha lite kaffe?
Svar på tråden Tråddödare forts....