Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

det

Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind

dags

Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind

för

• Ord blind

detta

• Ord blind

Året.... Jag satte det ändå!

• Ord blind
    Midka skrev 2010-01-02 11:28:51 följande:
    Jag har ett dilemma!Jag ha startat en tråd och nu börjar det brännas lite och någon har kommenterat att dennes innlägg antagligen inte blir kvar... Är det på något sätt mitt ansvar att ha koll på vad folk skriver eftersom det är jag som startat tråden???
    Oj! Det lät spännande! länk tack! Och nej, det är inte ditt problem...
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-02 11:42:56 följande:
    Men jag tog iaf året då jag (förhoppningsvis) blir klar med mina studier
    Jag blir klar 2012 eller 2013...
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-02 12:28:45 följande:
    godmorgon! här ska vi just ge oss ut på hundpromenad i kylan, har faktiskt sol och det är vackert som attan med snön!
    Härligt!!
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-02 12:53:33 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49556951.htmlTvå moderatorer och en jäkla disskussion!Ämnet är tämligen uttjatat med jag hade hoppats på en ny vinkling... Det gick inte! Phu, att det inte är mitt ansvar!! Jag tycker nämligen att man ska recensera inlägg så lite det bara är möjligt. När folk uttrycker sig på ett brottsligt sätt ska det väck men i övrigt får man stå för att man säger puckade saker!
    Vissa människor går inte att resonera med, det är som att slå huvudet i väggen, jag föredrag faktiskt det ibland...
  • Ord blind
    Sedek skrev 2010-01-02 14:29:51 följande:
    Jag fick en tråd som jag startat borttagen igår... Allt är helt borta och ett brev från en moderator om att den låg i fel kategori Fattar inte? Kunde de inte bara flyttat den?
    Ibland ås går inte hissen ä ända upp!
Svar på tråden Tråddödare forts....