Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-02 18:52:02 följande:
     Intressant!
    Vad var intressant? Att jag skiljer på det eller är lite petig?
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-02 18:55:49 följande:
    Både och. Jag säger te rakt av till allllla sorters teer. Sen kanske jag bara tillägger vilken smak det har för att bli mer specifik.Samma sak när jag pratar persiska, säger chai till alla sorter. Det är kanske så för att jag inte är så kunnig i vad det finns för sorter, så jag underlättar för mig själv. Är ingen tedrickare heller
    Mitt problem är att jag blev petig när jag började inom restaurang. Det finns gott om folk som beställer cafe au lait och när man då serverar kaffe med varm mjölk så säger dom att de inte var det de beställde, de vill ha sån där kaffe i glas. Latte? frågar jag då, det görs på espresso, du beställde en kaffe med mjölk på franska....
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-02 18:57:41 följande:
    jag skulle inte göra en sådan sak för en man, sedan tål inte mitt hår den behandlingen... Jag ser ut som en kvast i huvudet så....
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-02 18:58:46 följande:
    O ännu en...men för att inte tråka ut alla fullständigt så slutar jag här...
    Tycker det var ett trevligt inslag i tråden.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-02 19:04:37 följande:
    Bra att veta! Då vet jag vem jag ska vända mig till om jag får problem med vad saker och ting heter
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-02 22:53:50 följande:
    Heelt godkänt!Har upptäckt att det inte går att skriva "nr". Vi får ändra reglerna! Skriv ett inlägg på ett bra nr och länka hit. Du kommer nu att bli omnämd i min pres!
    VILL jag bli omnämnd i din press?
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-02 23:01:45 följande:
    Vill du vara med i tävlingen?
    är det en tävling?
Svar på tråden Tråddödare forts....