• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:29:41 följande:
    Meeeh, har du redan glömt?Men vad bra...då kan vi börja om från början Eller så glömmer vi alltihop för allas bästa
    Skyller på att jag är trött.. {#lang_emotions_dreamer}

Har redan glömmt allt.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 22:36:14 följande:
    Sojachokladmjölk låter som socker i mina öron... Inte bra.Du behöver inte vara nere på 0 kolhydrater men försök att dra ner på allt bröd, även om det är fullkorn. Fullkorn är bättre såklart, för det har en långsammare nedbrytning och det blir inte samma insulinspik i kroppen när du äter det. Men det blir ändå insulinpåslag och det är just det man vill undvika, så långt det går.Men, den metod man kan följa, det är den som är bäst. Ingen ide att följa en metod man inte klarar av eller inte gillar.
    AAAwww... Fast det funkade med sojachokladmjölk förut när jag rasade ner i vikt..så det kan väl funka igen. Jag måste må bra och känna att jag njuter av det jag äter samtidigt som jag håller koll så mycket jag kan. Annars blir det svårt för mig att hålls dieten. Har inte så stark disciplin egentligen, men jag kan reglera vad jag äter till viss del. Det funkade bra tills jag började med långpromenaderna, efter det sket det sig, men nu tänker jag börja om från början.

Fast just nu har jag PMS så mitt ätande är lite sisådär även jag trots allt försöker
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-18 22:33:47 följande:
    Vad har han gjort nu då? Säg till mamma Velour så ska hon ta hand om Scratchy åt dig
    Han.. *gråter hysteriskt*.. vill inte godkänna.. *gråter ännu mer hysteriskt*.. min vänförfrågan på fb.. *gråter så jag ylar*
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 22:39:58 följande:
    Var inte det... finns ingen anledning... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Du anar inte! Jag skulle må så bra om jag var smal! Halva mitt vuxna liv vägde jag 52-55 kg och mådde som en drottning! Nu - blä!

Så nog är jag avundsjuk på dig som inte lägger på dig så lätt. Jag kan dricka ett glas vatten så sväller jag upp direkt och jag ljuger inte när jag skriver det Magen blir som en ballong - av så lite som ett glas vatten.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-18 20:12:46 följande:
    Och borde så har förblivit...
    Jo, det finns väl en del härnere som tycker detsamma
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-18 22:32:55 följande:
    Vad funkar för ektomorfer? Jag behöver gå upp i vikt...
    Finns en kille som heter Lyle McDonald, han har skrivit om detta. Har några av hans böcker på jobbet.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:41:02 följande:
    Skyller på att jag är trött.. Har redan glömmt allt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Yaay! Då börjar vi om från början.

Hej hej! Jag kallas för Velour. Välkommen till denna tråd och hoppas att du trivs
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-02-18 22:41:01 följande:
    Anabola Androgena Steroider... Ärligt talat, men det ska vi inte rekommendera. No no!!!Maaaat o styrketräning.Läste om bok om det där för ett tag sedan, det finns viss sorts mat som är bättre än annan när det gäller er tunnisar. Om jag stumble upon it så ska jag slänga upp det.Jag nog endomorf...
    Ja, jag satsade innan på att bara äta mycket men det funkar inte. Måste ha bra mat som ger mycket energi men lite mättnadskänsla.

Jag trodde du var mesomorf, men du kanske bara varit deffad på de bilderna jag sett dig...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:42:25 följande:
    Han.. *gråter hysteriskt*.. vill inte godkänna.. *gråter ännu mer hysteriskt*.. min vänförfrågan på fb.. *gråter så jag ylar* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Såja..såja..*kramar om dig och stryker dig över håret*..ha tålamod. Tiden utvisar om det är menat att ni ska bli Fb-vänner eller inte.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 22:41:02 följande:
    AAAwww... Fast det funkade med sojachokladmjölk förut när jag rasade ner i vikt..så det kan väl funka igen. Jag måste må bra och känna att jag njuter av det jag äter samtidigt som jag håller koll så mycket jag kan. Annars blir det svårt för mig att hålls dieten. Har inte så stark disciplin egentligen, men jag kan reglera vad jag äter till viss del. Det funkade bra tills jag började med långpromenaderna, efter det sket det sig, men nu tänker jag börja om från början. Fast just nu har jag PMS så mitt ätande är lite sisådär även jag trots allt försöker
    Jahadu, men man kan ha ett gäng ätardagar varje månad. Se det som att du börjar nu med några ätardagar
Svar på tråden Tråddödare forts....