• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 22:50:24 följande:
    Oj, det låter jobbigt. Det är ungefär samma sak som gör att jag inte lyckas gå upp i vikt. Jag kan helt enkelt inte äta tillräckligt. Mår bara illa och får kväljningar, och med min livsstil borde jag få i mig typ 5000 kalorier per dag för att gå upp.Kan vi inte byta med varandra några veckor... bara för omväxlingen liksom? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Har du varit så jämt? Att du inte kan äta tillräckligt?

För jag har inte jämt varit så som jag är nu. Ända sen jag fick barn började jag bli såhär, inte innan. Då kunde jag äta normalt och ändå vara smal.

Du, jag kan byta med dig och hålla kvar bytet för resten av mitt liv!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:54:35 följande:
    Jag pratar en blandning mellan skånska och småländska.. sug på den.
    Jaha! Ett litet avslöjande om var du håller hus någonstans kanske?
  • Grizelda
    Sedek skrev 2010-02-18 22:53:33 följande:
    Hej Jag känner en kille i Kristianstad och han pratar med väldigt väldigt ljus röst, helt extremt. Vet inte om det är en dam eller han när han ringer... Och när jag varit nere och besökt honom är det fler där som pratar liiiiiiite på samma sätt.Är det en Kristianstad grej det där med högt röstläge?Booooring question men jag undrar verkligen
    Nej.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:52:47 följande:
    Eller så bara glömmer vi och skiter i att börja om.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, deal!
  • Grizelda
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:54:35 följande:
    Jag pratar en blandning mellan skånska och småländska.. sug på den.
    Lite Älmhult?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-18 22:55:36 följande:
    Har du varit så jämt? Att du inte kan äta tillräckligt?För jag har inte jämt varit så som jag är nu. Ända sen jag fick barn började jag bli såhär, inte innan. Då kunde jag äta normalt och ändå vara smal.Du, jag kan byta med dig och hålla kvar bytet för resten av mitt liv!
    Kan det inte vara så att du börjat äta upp sonens mat?

Hur som helst så vill jag inte byta för någon längre tid. Vill bara ha lite mer vikt runt lederna så att jag hänger ihop bättre...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-18 22:55:49 följande:
    Jaha! Ett litet avslöjande om var du håller hus någonstans kanske?
    Haha.. nej, min pappa är från skåne och min mamma är från småland, det är därför.

Jag är född och uppvuxen i blekinge, men sen har jg flyttat runt en del i sverige. Innan gotland bodde jag i småland.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 22:55:19 följande:
    tycker du inte synd om mig längre eller.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men min dyra och fina tröja... *uuuuuäääääääää*{#lang_emotions_cry} Maaaammmmaaaaa!!
  • Mandi74
    Grizelda skrev 2010-02-18 22:57:50 följande:
    Lite Älmhult?
    Nej..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 22:55:36 följande:
    Har du varit så jämt? Att du inte kan äta tillräckligt? För jag har inte jämt varit så som jag är nu. Ända sen jag fick barn började jag bli såhär, inte innan. Då kunde jag äta normalt och ändå vara smal. Du, jag kan byta med dig och hålla kvar bytet för resten av mitt liv!
    Är han en "äkta tunnis" ektomorf, så spelar det ingen roll om han äter tillräckligt och lite därutöver. Han håller sig smal och går nästan ner i vikt ändå...

5000 kcal pr dag är nog ett bra mål, då behövs det havregrynsdrinkar med olivolja varannan timme... Lite jobbigt att hålla på att stoppa i sig så mycket hela tiden när man inte är hungrig.

Men Scratchy, det är ett bra tips:
    3-4 dl havregryn, 4 dl mjölk, 1 banan och ett ägg eller två kan du ha i också. (jag har proteinpulver i) och 2-3 matskedar olivolja - mixa i en mixer och drick några gånger pr dag.
Svar på tråden Tråddödare forts....