Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

va?

Velour skrev 2009-12-30 23:28:40 följande:
    Jag lärde mig nåt nytt idag. Det finns tydligen nåt som heter folk metal
  • Polly S

skum kombo.
    ska fråga Maken sen, han kan ALLT om musik (han är gammal hårdrockare, men alla fakta, från klassiskt till hiphop, fastnar om han så lyssnar med ett halvt öra eller ser en rubrik), har aldrig träffat nån med sån musikkoll.

Velour skrev 2009-12-30 23:33:06 följande:
    Ja, det undrade jag med. Min gruppkamrat är väldigt mycket inne på death metal och sånt. Så såg jag att han lyssnade på folk metal. Då undrade jag om det var en blandning av folkmusik och metal. Han skrattade och sa ja, men vete fan om han skämtade eller inte. Måste ta reda på vad det är för nåt.
  • Polly S
    ja, visst är det jobbigt när man inte direkt kopplar vem det är och måste se på nicket?

Sedek skrev 2009-12-30 23:56:10 följande:
    Värst vad alla har bytt bild nu då!
  • Polly S

noooooooooooooo! et tu, Brute!

Sedek skrev 2009-12-30 23:56:10 följande:
    Värst vad alla har bytt bild nu då!
  • Polly S
    men rock SKA vara farligt eller iaf ha lite edge, folkmusik ska vara klämmigt -och aldrig mötas de tu!

Velour skrev 2009-12-30 23:58:43 följande:
    Ja, lite skumt. Jag lyssnade lite på youtube..det var...sådär...inte så värst farligt faktiskt.
  • Polly S
    snart är du smurfblå av kylan, då syns du!

Sedek skrev 2009-12-30 23:59:56 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeej på dig med tjejen Ja visste du inte att jag gömmer mig för dig! Sitter ju här i trädet och fryser röven av mig, fast du kan inte se mig för jag har grymt bra kamoflage...
  • Polly S
    hur står det till med den klassiska skolningen?

Sedek skrev 2009-12-31 00:01:11 följande:
    Gissar att det är latin, not my native så du får översätta
  • Polly S

nästan -Brutus helt enkelt.

Sedek skrev 2009-12-31 00:09:26 följande:
    Med den klassiska skolningen står det dåligt till är jag rädd... Men jag är en jäkel på att gissa: et tu = även du brut eller vad du skrev = man, mannen
  • Polly S

varför dummar sig texten och blir ljus ibland?

• Polly S
    Sedek skrev 2009-12-31 00:10:09 följande:
    et tu tre?
Svar på tråden Tråddödare forts....