Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

hej trådvänner och god fortsättning!
    hoppas ni hade en trevlig afton igår! hade ni det?
    det hade vi, god mat, god dricka och gott sällskap -kom i säng 5.30
    seeeeeeeg idag!
    är precis hemkommen och ska slå på ngn film och mysa med Maken, Valpen och en kanna te!

• Polly S

hej! vad diskuterar ni nu..?

nu har vi sett film och degat i soffan.
    njuuuuuter av att vara hemma, ska stänga in oss (nåja, Valpen ska få gå ut) och inte umgås med ngn på flera dagar!
    lovely!

• Polly S
    Sedek skrev 2010-01-02 00:02:30 följande:
    Djupa allvarliga frågor om livet... Eller inte så mycket egentligen. Isnogood är lite småberusad, Velour har blivit rättstavningspolis. Midka vill åka på kryssning och tycker Uddevalla ligger på gränsen till Himmelriket. Jag är mest förvirrad.
    ja, det låter iaf allvarligt!

Isnogood förtjänar lite lullighet efter sn sjukdom -skål!
    Velours dominerande drag kommer fram mer och mer, men rättstavning trodde jag var min grej!
    Midkas uppfattning om himmelriket förstår jag inte alls, så där känner jag nog som du.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-02 00:05:13 följande:
    Mysigt! Just nu är det snack om att i februari träffas hos Midka i hennes hus i himmelriket
    åh, trevligt!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-02 00:07:15 följande:
    Hej!!!! Dels så pratar vi om träffen i slutet på feb. Jag och S-mannen är allergiska och kan inte åka till Isse. Därav pratar vi om alternativ. Båt från Sthlm eller träff hos mig. Förövrig försöker Sedek hålla jämna steg med iooe men han har det svårt då han ska kappa med 3,5 öl mot hennes helrenat....
    iooe?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-02 00:07:15 följande:
    Hej!!!! Dels så pratar vi om träffen i slutet på feb. Jag och S-mannen är allergiska och kan inte åka till Isse. Därav pratar vi om alternativ. Båt från Sthlm eller träff hos mig. Förövrig försöker Sedek hålla jämna steg med iooe men han har det svårt då han ska kappa med 3,5 öl mot hennes helrenat....
    din sammanfattning var kanske lite mer koherent än Sedeks
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-02 00:09:48 följande:
    isse ska det vara!!!!
  • Polly S

jag ska gå och läsa nu, läser Walpoles klassiska gotiska "The Castle of Otranto", överdrift-galore!

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-02 00:22:42 följande:
    OOkeeej...då har jag lärt mig ytterligare ett nytt ord - överdrift-galore...
    skulle inte råda dig att använda det dock då andra kanske inte förstår det...
Svar på tråden Tråddödare forts....