• Midka

Tråddödare forts....

Velour:
    Det står "min lille ljungfrukille" . Är det en anspelning vi rodnar åt eller är han ovanligt kort?

• Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:19:06 följande:
    Du är dutti du!Wooohoo! Party!! Klart de var vänliga mot dig Menar du att det är sällan du upplever vänlighet? Hur kan man inte vara vänlig mot en person som dig?Shit, vad mycket du har pantat. Alko!
    Men de var mer än vänliga.... De var så snälla och det var så mycket kärlek att jag blev aldeldes stum! Hade uppriktigt sagt ingen aning om att de tyckte så myket om mig! :-O

Kristina Lugn ska ha sagt: Om vi visste hur mycket vi påverkade vår omgivning skulle vi svimma av skräck.

Jag nästan svimmade...

Alko... ja! Lite glad var jag när jag hittade julmustflaskor och inser att det är ganska länge vi samlat pant.... Jag gillar inte öl och läsk så det mesta har min man stått för när det gäller panten... Vi ahr det hyfsat under kontroll så jag är inte orolig.
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:20:40 följande:
    Nja..är man intresserad av nån så är det inte så kul att bara vara kompis. Men visst, om man verkligen tycker om själva människan, så ja, då är jag hellre vän med honom än förlorar honom.Hur gammal är din bror?
    Han är snart 24 och gillar kvinnor som är lite äldre än han... Kanske ska introducera er med varandra... Han var med på tv4 förkväll för någon vecka sen. Han är somiljer, ganska snygg och otroligt trevlig! Eg är han min brorsbarn men det är inte så stor åldersskillnad på oss (14 år) så han går som min lillebror!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:22:37 följande:
    Åh, tack!! Visst att du inte firar det, men jag vill ändå passa på att önska dig ett fint Norooz och att det för dig för med sig lycka, framgång och hälsa!Jag hade jättetrevligt igår faktiskt. Hade faktiskt lovat att inte äta mat nån mer gång eftersom jag åt som en häst igår, men det kunde jag naturligtvis inte hålla
    Tack!
    Du ger ett löfte som är till för att brytas. Svårt att lova att inte äta igen...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:26:45 följande:
    Hehhe, inget av alternativen. Jag kallade Scratchy för min lille jungfrukille. Lille, för att han är yngre än mig och jungfru, för att han också är född i Jungfruns stjärntecken
    Jag vet men det är lite kul hur man kan tolka det.... {#lang_emotions_wink}
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:29:02 följande:
    Vad underbart Jag vill INTE veta hur eller hur mycket jag har påverkat min omgivning Är du SÄKER på att ni har det under kontroll?
    Säker?!? Vad kan man vara säker på i livet? Jo, när det gäller alkoholen är jag säker. Vi har levt ihop så länge och vi har koll.
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:30:32 följande:
    Vad ung han är! Vad är somiljer?Vad gjord han på TV?
    Inte yngre än vad du är van vid.....
    De har en datingdel där en kille får prata med tre tjejjer, utvalad från någon datingsajt och sen får den han väljer följa med ut på middag. Det blev måttligt trevligt så de har nog inte så mycket kontakt längre...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:32:16 följande:
    Jahaa...*doh* Nu förstörde jag det roliga igen.Skyller på att jag är nyvaken
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:34:58 följande:
    Hehheeh, jag retas ju med dig Burkarna och flaskorna skulle lika gärna ha varit läskedryck och liknande om du sen inte hade sagt vad det var för burkar och flaskor, men ville retas med dig.Det har varit lite prat om alkohol i tråden så jag är väl fortfarande inne i det tänket
    Jag vet... men jag vet oxå att vi har det som ett ämne här hemma.... Det var mest ölburkar! :-O Det är nog vanligare än vi tror med alkohol och det är inte bra. Det är nog därför jag väljer att prata om det för så länge jag kan det har jag heller inget att dölja. Om jag skulle få svårt att tala om det skulle jag ligga på gränsen (eller över?) och det vill jag inte tillåta! Mitt liv ska inte gå åt till att brottas med ett alkoholmissbruk.
Svar på tråden Tråddödare forts....