• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-21 16:37:39 följande:
    Ja, jag är nog inte åldersnojig nåt mer. Jag menar, 22-åringen! Det var fanimig den yngsta killen jag fick upp ögonen för. Trodde aldrig det om mig själv.Aha, så bror din var med i ett datingprogram? Synd att det inte blev av.
    Jag kom på mig själv med att spana in hans kompisar (och han mig...!) och då fick jag titta mig i speglen ett varv... Jag är ändå några år äldre än du...

Tur att vi inte bor i lgh! Lilleman är arg och han gör sitt bästa att stampa så hårt han kan... han är stark så det låter!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:44:36 följande:
    För sjutton! När ska de stänga tråden egentligen? Den andra ligger och väntar, men det känns inte som att jag kan gå över till den så länge den här är öppen..
    Elelr hur! Jag vill ju vara den som skriver sista inlägget....! Förra tråden var öppen tre-fyra dagar innan den stängdes...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:46:57 följande:
    Helt plötsligt kände jag smaken av vaniljglass i munnen. Kan jag vara gravid?
    Ja, risken finns då man kan utveckla vissa nojjor under graviditeten....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:49:47 följande:
    Men Midka då Såklart blir även du spanad på. Vad trodde du egentligen? (eller igenklien)Hahaha! Har lillen sett på Hulken lite?
    Jag tror han bara behöver komma ut med lite agressioner och han väljer att stampa. Finns värre sätt så jag ska inte klaga! Hulken.... lillen har grönt tuggummi så han formade det så han fick görna tänder. Jag sa: du är på väg att bli Hulken!

Det var populärt!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:51:46 följande:
    Ska jag göra ett grav.test redan nu eller ska jag vänta i ett par månader se om magen blir större?
    Gör ett så fort som möjligt. Kan rekomendera att du går till MVC så kan de vara med att råda dig om du har frågor. Det kan vara så att ett test så tidigt inte visar något. Vänta då några dagar och gör ett nytt.

(Vem kommer med dessa råd eg? Måste vara gravtestproducenter...)
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:50:34 följande:
    Du får inte ha sista inlägget. Så det så!
    Vänta bara.....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:53:56 följande:
    Wow...det var en bra fråga..När jag fortfarande var gift så ville jag det. Men nu, nej.Sonen är fem år, jag har ingen partner och jag är 30. Känner inte längre att jag vill ha ett barn till och börja om från början. Och ju mer tiden går desto starkare blir den känslan.Du då?
    När jag var 30 så kunde jag tänka mig två-tre barn. Nu är jag snart 37 och .... nej! Absolut nej! Skulle jag bli gravid med min man skulle jag få problem eftersom han inte kan så skulle jag inte kunna göra abort vilket skulle leda till en ny graviditet. Har funderat på hormonspiral så jag inte behöver ens hamna i problemet. Tror dessutom att en sådan skulle göra att det blir mindre krångligt under mens så... Får se när jag bokar tid hos BM.
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:55:11 följande:
    Nice nummer.Jaha, så han är lite arg? Ja, bättre att stampa i golvet då. Min planerar jämt att flytta ifrån mig och det känns mindre kul.
    Tackar!
    Vår lille skulle inte komma på tanken att flytta eftersom det skulle vara ett straff värre än döden för honom själv.
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-21 16:59:23 följande:
    Jag förstår. Nu när du är så pass säker, skulle du kunna tänka dig sterilisering?Jag har funderat på det tusen gånger.
    Vet inte vad det skulle innebära. Om det tar bort hormonstressen skulle jag kunna tänka mig det. Vet inte om det skulle ställa till det mer än det hjälper....

Du skulle kunna träffa någon du gärna vill ha barn med så om jag var i din sits skulle jag inte tänka mig det. Det beror så på hur man känner inför barn. Idag med den kraft vår lille tar skulle jag nog tänka mig för både en och två gånger om jag var singel. Skulle inte vilja ha ett till men om han tycker det rä otroligt viktigt? Nja... nu är jag ändå 37 (snart) och då är det mycket gränsfall att börja om igen. Har några i min bekantskapskrets som fått andra barnet sent (38-40) och de har inte mycket positivt att förmedla....
Svar på tråden Tråddödare forts....