Idag har jag fått hem mitt senaste fynd! Ett par splitternya glasögon för 0 kr + 49 kr fraktkostnad! Lensway hade en kampanj i förra veckan där de första 500 som loggade in fick gratis glasögon i sin styrka Så jag valde ett par dyra Polaroid-bågar när jag ändå hade chansen, och de kom hem idag och de är såå snygga Tyvärr ser jag själv ut som ett vrak eftersom jag knappt sovit pga lillens hosta, så jag tänkter inte bidra med bildbevis idag iallafall Nu är det sista avsnittet av Familjen Annorlunda! Kommer senare!
Ja Och dekorerat hela texten med blommor, hjärtan och glada smilegubbar med pussmunnar o små söta skyltar som det står : tänker på digEller...njae, men jag förstår inte riktigt varför man startar en tråd o vill ha svar på sin fråga när man inte tänker lämna ut någon info så att man KAN svara på frågan...
Kanske för att man är lite osäker och kommer på efterhand (iof väldigt tidigt..) att man inte vill outa sig för mkt...?
Eller så räcker det med att skriva lite för att förstå mycket av sina egna tankar.