• Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:54:47 följande:
    Hahah, vet du vad? Helt ärligt skulle den personen njuta. H*n har både behov av mat och sömn. Så jag skulle väl snarare göra personen en tjänst
    *S*
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-15 20:01:28 följande:
    Ah, tänkte inte på det...kanske skulle ha skrivit med mindre bokstäver...
    Eller med en fin kursiv stil? Vem vet hur man ska kunna uppfylla allas krav....
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-15 20:03:19 följande:
    Idag har jag fått hem mitt senaste fynd! Ett par splitternya glasögon för 0 kr + 49 kr fraktkostnad! Lensway hade en kampanj i förra veckan där de första 500 som loggade in fick gratis glasögon i sin styrka Så jag valde ett par dyra Polaroid-bågar när jag ändå hade chansen, och de kom hem idag och de är såå snygga Tyvärr ser jag själv ut som ett vrak eftersom jag knappt sovit pga lillens hosta, så jag tänkter inte bidra med bildbevis idag iallafall Nu är det sista avsnittet av Familjen Annorlunda! Kommer senare!
    Kul!!! Du kan ju fota bara glasögonen....

Den serien är lite speciell...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-15 20:07:34 följande:
    Ja Och dekorerat hela texten med blommor, hjärtan och glada smilegubbar med pussmunnar o små söta skyltar som det står : tänker på digEller...njae, men jag förstår inte riktigt varför man startar en tråd o vill ha svar på sin fråga när man inte tänker lämna ut någon info så att man KAN svara på frågan...
    Kanske för att man är lite osäker och kommer på efterhand (iof väldigt tidigt..) att man inte vill outa sig för mkt...?
    Eller så räcker det med att skriva lite för att förstå mycket av sina egna tankar.
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-15 20:12:40 följande:
    Valpen var förresten skitäcklig idag, men jag gjorde en snygg save och lyckades få henne att kräkas i toan, det ni!
    Känns som att det var ett riktigt cirkustrick!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-15 20:18:46 följande:
    tvivlar på att en sån cirkus får så många besökare... eller kanske...
    ... och får vi presentera......
    Den kräkande hunden, rakt i TOASTOLEN!!!

Tada....

Nej, du har nog rätt.... det är "sött" endast för de närmast sörjande...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 20:23:41 följande:
    Ja, för så länge personen sover kan h*n ju inte göra något elakt
    Ett annat sätt är att beställa saker i personens namn så får h*n en chock när h*n behöver hämta ut ca 10 paket och betala för dem själv.... {#lang_emotions_demon}
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 20:31:19 följande:
    Heheh, vad elakt. Vad sägs om en massa sexleksaker? Fast risken är ju att även det går hem...
    Kanske, men då blir det dyyyyyyyyrt för vederböranden.... he   he   he...
Svar på tråden Tråddödare forts....