• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-02-27 18:32:36 följande:
    Men det är ju en förtjusning i att köpa extra billigt, skulle smaka bättre också tror jag, i alla fall för mig.Nej jag har inga pengar, hus kostar MYCKET mer än man tror... Ska vi jämföra strömräkningar?
    Visst, jag betalat 1200-1300 varje månad för elen.

Vad betalar du..?
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-02-27 18:36:48 följande:
    Jahapp, några minuter på FL och så kommer IRL och drar i mig och vill gosa, ha mat, försöker tända eld på en gammal godisask, måste snyta sig osv osv osv...Ha en bra kväll!
    Stackare

Det samma
  • Midka

Hej Isso!
    Här säger de att det ska söa på måndag.... Hoppas inte det! I mogon ska jag ta mig ut och rensa lite i snöblasket.... Illa om vi inte får bort lite och det sen fryser till is!

Bio är överskattat. Jag vill ha stor tv hemma. Då slipper jag med alla snaskisar, de som ljudligt maskar och prasslar med papper....

• Midka

Kycklinggryta låter gott! Vi har ätit bandspagetti, wokade grönsaker och kött med två såser, curry o vitlök. Mätt!!

• Isnogood
    Midka skrev 2010-02-27 19:01:51 följande:
    Hej Isso!Här säger de att det ska söa på måndag.... Hoppas inte det! I mogon ska jag ta mig ut och rensa lite i snöblasket.... Illa om vi inte får bort lite och det sen fryser till is!Bio är överskattat. Jag vill ha stor tv hemma. Då slipper jag med alla snaskisar, de som ljudligt maskar och prasslar med papper....
    snö lär det komma mer av tyvär...

Hääääärligt när det smälta fryser på... "ironi"

Jag har 42-tummare o hemmabiosystem vilket är helt ok för mig, väljer själv volym  o kan pausa när som helst {#lang_emotions_dreamer} sen kan man sitta i morgonrocken uppkrupen i soffan under en filt o mumsa på vad som helst, å sådant som köps i prasselpåsar är upphällt i skålar
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-02-27 19:03:51 följande:
    Kycklinggryta låter gott! Vi har ätit bandspagetti, wokade grönsaker och kött med två såser, curry o vitlök. Mätt!!
    Å, det lät inte heller helt fel

Sonen äter inte grönsaker o är väääldigt kinkig när det gäller mat så variationerna är inte många när det gäller mat till honom...
  • Isnogood
    Isnogood skrev 2010-02-27 18:38:40 följande:
    Visst, jag betalat 1200-1300 varje månad för elen.Vad betalar du..?
    ska ju förstås stå betalaR.... "suck"
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-02-27 19:06:15 följande:
    snö lär det komma mer av tyvär... Hääääärligt när det smälta fryser på... "ironi"Jag har 42-tummare o hemmabiosystem vilket är helt ok för mig, väljer själv volym  o kan pausa när som helst  sen kan man sitta i morgonrocken uppkrupen i soffan under en filt o mumsa på vad som helst, å sådant som köps i prasselpåsar är upphällt i skålar
    Det kunde inte bli bättre!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-02-27 19:07:22 följande:
    Å, det lät inte heller helt fel Sonen äter inte grönsaker o är väääldigt kinkig när det gäller mat så variationerna är inte många när det gäller mat till honom...
    Idag blev det mitt val så lilleman åt en matsked (?) bandspagetti.... Tur att det blir popcorn (majs är väl en grönsak ) och jordnötsringar (jortnöt-nöt =nyttigt) till TVn sen.... (och lite frukt) 
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-02-27 19:12:01 följande:
    Idag blev det mitt val så lilleman åt en matsked (?) bandspagetti.... Tur att det blir popcorn (majs är väl en grönsak ) och jordnötsringar (jortnöt-nöt =nyttigt) till TVn sen.... (och lite frukt) 

Så brukar sonen säga, popkorn är en grönsak för det är ju majs

O det har han ju rätt i på sätt o vis

Hade tänkt göra chokladpudding men gammeldags vaniljglass o vispgrädde...men jag vet inte om jag orkar {#lang_emotions_undecided} om inte så får sonen nöja sig med jordnötsringar han med
Svar på tråden Tråddödare forts....